ایالت کلرادو حامی ارزهای دیجیتال

ایالت کلرادو حامی ارزهای دیجیتال
خلاصه اخبار

فهرست عناوینیک شام در بولدر مملو از بیت کوین روشن کرد که این ایالت بی سر و صدا به کانونی برای توسعه دهندگان دیفای DeFi و حامیان ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. تنها یک شب پس از اینکه اریک آدامز، شهردار تازه منتخب نیویورک اعلام کرد که اولین سه چک حقوق خود را در بیت […]

یک شام در بولدر مملو از بیت کوین روشن کرد که این ایالت بی سر و صدا به کانونی برای توسعه دهندگان دیفای DeFi و حامیان ارزهای دیجیتال تبدیل شده است.

تنها یک شب پس از اینکه اریک آدامز، شهردار تازه منتخب نیویورک اعلام کرد که اولین سه چک حقوق خود را در بیت کوین خواهد گرفت، جارد پولیس، فرماندار کلورادو در رستورانی در بولدر نشسته بود و به گروهی از VIP های ارز دیجیتال درباره برنامه های خود برای تشویق ایالت خود به پذیرش بیت کوین می گفت.

این بخشی از شامی بود که این هفته توسط Decrypt برگزار شد و کارآفرینان و مدیران اجرایی از Coinbase، Circle، Square، PayPal، Gitcoin، ShapeShift، Zcash، و بنیاد اتریوم در آن حضور داشتند. کلرادو بی سر و صدا به یک مرکز قدرتمند ارزهای دیجیتال تبدیل شده است.

یکی از شرکت‌کنندگان در شام آن را این‌گونه بیان کرد: میامی توجه‌ها را به خود جلب کرده است، اما این تا حدی به دلیل خود تبلیغی بلند شهردار فرانسیسکو سوارز و صحنه مهمانی معروف شهر است.  به طور کلی، کلرادو، وایومینگ و فلوریدا همگی رهبران نوظهور در تلاش برای پذیرش کریپتو در سطح شهر و ایالت هستند. در مورد نیویورک، خواهیم دید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.