اگر سهام فملی دارید، بخوانید( ۹اسفند)/ حقوقی‌ها، خریداران ۷۵درصدی امروز ملی مس ایران

اگر سهام فملی دارید، بخوانید( ۹اسفند)/ حقوقی‌ها، خریداران ۷۵درصدی امروز ملی مس ایران

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

اقتصادآنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورسسهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ با افت دو درصدی مواجه شد و بیشترین تاثیر را در افت شاخص گذاشت.(1301واحد)

سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایراندر آخرین معاملات خود، عدد 12,970ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود دو درصد کاهش یافته است. همچنین‌ با جابجایی حدود 27میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 12,970ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فملی» به حدود 35میلیارد تومان رسید. همچنین 24درصد از سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ را حقیقی‌ها و 75درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، اکثر فروشندگان این سهم حقیقی‌ها بودند.

فملی پس از سه روز رشد متوالی، امروز با افت قیمت و صف فروش سهامدارانش رو به رو شد. ارزش این صف در پایان معاملات به 164میلیارد تومان رسید. گفتنی است هم‌گروهی‌های این نماد نیز یک دست سرخ‌پوش شدند. همچنین گروه فلزات اساسی امروز با تغییر مالکیت حدود 135میلیارد تومانی از حقیقی به حقوقی مواجه شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

فملی 9اسفند

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.