اگر سهام فملی دارید، بخوانید(۱۸اردیبهشت) / رشد ملی مس هم جلودار افت شاخص نشد

اگر سهام فملی دارید، بخوانید(۱۸اردیبهشت) / رشد ملی مس هم جلودار افت شاخص نشد

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

اقتصادآنلاین – سیده زینب رزم گیر؛در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت ملی صنایع‌ مس‌ ایران‌ مانند روز کاری گذشته، با رشد سه درصد مواجه شد و بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص کل را از آن خود کرد.(1749واحد)

معاملات «فملی» متعادل و در محدوده 1240تومان آغاز شد. روند قیمتی خرید و فروش این سهام به صورت نزولی ادامه یافت و به حدود 1200تومان هم رسید. این نماد هفته گذشته را با افت قیمت آغاز کرده بود اما در آخرین روز هفته شرایط تغییر کرد و سبزپوش شد و توانست تا امروز سبزپوشی خود را حفظ کند. گفتنی است گروه فلزات اساسی سومین گروه با بیشترین خروج پول افراد حقیقی بود و همچنین اکثر نمادهای این گروه به افت قیمت مواجه شدند.

سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران در آخرین معاملات خود، عدد 12,000ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته 1.5درصد افزایش یافته است. همچنین‌ با جابجایی 113میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 12,180 ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فملی» از 137میلیارد تومان عبور کرد. همچنین 91درصد از خرید سهام شرکت ملی صنایع‌ مس‌ ایران‌ توسط حقیقی‌ها انجام شد و 9درصد دیگر را حقوقی‌ها خریدند. از طرف دیگر، 103میلیون برگه سهم(91درصد) توسط افراد حقیقی و 10میلیون برگه سهم(9درصد) توسط کدهای حقوقی به فروش رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

فملی18اردیبهشت

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.