اگر سهام بانک دی دارید، بخوانید/ روند صعودی «دی» و پیشی گرفتن از هم‌گروهی‌ها

اگر سهام بانک دی دارید، بخوانید/ روند صعودی «دی» و پیشی گرفتن از هم‌گروهی‌ها

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

برای دنبال کردن اخبار سهام بانک دی اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاینسهیل بانی؛ در پایان معاملات فرابورس امروز سهام بانک دی با رشد 4.6درصدی، قیمت 55,487ریال را ثبت کرد و روز بعدی معاملاتی خود را با همین قیمت آغاز خواهد کرد. همچنین ارزش معاملات امروز «دی» از رقم 230میلیارد تومان گذر کرد.

 نماد «دی» که طی پنج روز کاری اخیر رشدی 22درصدی را ثبت کرده است، در آخرین معاملات امروز خود، عدد 54,510ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته 5درصد افزایش یافته است. معامله‌گران از دقایق آغازین بورس امروز بر صف خرید بانک دی نشستند به طوری که در دقایق پایانی معاملات، حجم این صف به بیش از 9میلیون برگه سهم رسید. 

در معاملات امروز بانک دی بیش از 42میلیون برگه سهم بین معامله‌گران رد و بدل شد که در این معاملات حقیقی‌‌ها در سمت خرید و هم در سمت فروش دست بالاتر را داشتند. به طوری که آن‌ها خریدار حدود 95درصد برگه سهم‌های بانک دی بودند و حقوقی‌ها پنج درصد باقی مانده را خریدند. از طرف دیگر اشخاص حقیقی بیش از 93 درصد و کدهای حقوقی حدود هفت درصد سفارشات فروش این نماد را ثبت کردند.

لازم به ذکر است بانک دی در معاملات امروز بیشترین رشد را در بین هم‌گروهی‌های خود در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری ثبت کرد و از این حیث پیشتاز بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

دی

 

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.