اگر سهام اپال دارید، بخوانید(۱۸اردیبهشت) / سبزپوشی کم جان اپال ادامه یافت

اگر سهام اپال دارید، بخوانید(۱۸اردیبهشت) / سبزپوشی کم جان اپال ادامه یافت

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

اقتصادآنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانیحدود 0.1درصد رشد کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

«اپال» معاملات امروز خود را تقریبا متعادل رقم زد. این نماد در اولین روز هفته به رشد اندک خود ادامه داد. در حالی که هم‌گروهی‌های این نماد همگی سرخ‌پوش شدند.

سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس در آخرین معاملات خود، عدد 17,190ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود 0.1درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی حدود 6میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 17,190 ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «اپال» به حدود 10میلیارد تومان رسید. همچنین 10درصد خریداران سهام اپال حقیقی‌ها و 90درصد آن‌ها حقوقی‌ها بودند. از طرف دیگر، حدود پنج میلیون برگه سهم‌(84درصد) را افراد حقیقی و حدود یک میلیون برگه سهم(16درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

گفتنی است سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس چهارشنبه 6اسفند عرضه اولیه شد. این نماد تا یک هفته بعد از عرضه اولیه نیز رشد کرد اما روز چهارشنبه 13اسفند، صف خرید آن عرضه شد و شنبه 16اسفند با افت قیمت مواجه شد. با این حال پس از دو روز سرخ‌پوشی، دوباره به روند صعودی خود بازگشت و تا روز 26اسفند رشد کرد. سپس این نماد آخرین روز بورس 99 را با سرخ پوشی ترک کرد. همچنین دو روز ابتدایی سال1400 را به روند سرخ نزولی خود ادامه داد و پس از آن سبز پوشید. این نماد هفته جاری را با رشد قیمت آغاز کرد و سبزپوش باقی ماند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

اپال18اردیبهشت

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.