اوک کوین، سخنگوی سابق فیسبوک، رندی زاکربرگ را برای افزایش تعداد کاربران زن استخدام می کند

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی،

صرافی ارزهای دیجیتال Okcoin(اوک کوین) اعلام کرده است که رندی زاکربرگ(Randi Zuckerberg) ،خواهر مارک زاکربرگ، به شورای مشاوره برند این پلتفرم می‌پیوندد تا زنان بیشتری را وارد حوزه کریپتو کند.
در اطلاعیه روز پنجشنبه، اوک کوین گفت که صرافی علاوه بر استخدام زاکربرگ، یک میلیون دلار برای تلاش برای دستیابی به 50 درصد از کاربران زن تا سال 2025 (1404)متعهد خواهد شد. زاکربرگ مدیر سابق توسعه بازار و سخنگوی فیس بوک بود تا زمانی که او در سال 2011 (1390)استعفا داد و علاوه بر تاسیس مؤسسه زاکربرگ ، برنامه ای با هدف آموزش رهبران تجاری، کارآفرینان و دانشجویان، شرکت رسانه های اجتماعی خود را راه اندازی کرد.
زاکربرگ در ویدئویی که انتقال خود را به صرافی رمزارزی تبلیغ می‌کند، گفت: “کریپتو و این دوره جدید خلق ثروت باید برای همه باز باشد. من به شورای مشورتی Okcoin پیوستم تا از این ماموریت حمایت کنم و زنان بیشتری را وارد دنیای ارزهای دیجیتال کنم.”

با استخدام زاکربرگ، Okcoin زنان بسیاری را در پست های رهبری کلیدی از جمله مدیر عامل شرکت هانگ فانگ و همچنین مدیر محتوا و برند مندی کمبل در صرافی خواهد داشت، فانگ سال گذشته به کوین تلگراف گفت که صرافی کریپتو شاهد هجوم قابل توجهی از زنان در سال 2020 (1399)بوده است، به طوری که 50 درصد از کاربران زن به این پلتفرم در سه ماهه اول جدید بودند.
Okcoin که در سال 2013(1392) تاسیس شد، یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های رمزارزی در جهان است و به طور پیوسته برای ارائه خدمات به مشتریان در بیش از 190 کشور گسترش یافته است. اگرچه دفتر مرکزی آن در ایالات متحده مستقر است، صرافی تاییدیه نظارتی را برای فعالیت در مالت و هلند در ماه جولای(تیر) دریافت کرد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.

منبع:cointelegraph

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.