اولین طرح فروش فوری ون فیات در بازار ایران آغاز شد + قیمت

اولین طرح فروش فوری ون فیات در بازار ایران آغاز شد + قیمت

به گزارش سیگنال به نقل از خودرو،

خودرو فیات دوکاتو را میتوان یکی از مهمترین اعضاء خانواده فیات حرفه ای (Fiat Professional) به حساب آورد، که در سراسر جهان از آن به عنوان خودرویی کارامد با شاخصه‌های مهم الایندگی و مصرف سوخت پایین نام می برند.

فیات خودروسازی ایتالیایی است، که در زمینه تولید انواع خودرو، موتورهای خودرو و وسایل نقلیه تجاری فعالیت می‌کند. 

 این شرکت که در گذشته تانک، لوکوموتیو، تراکتور، هواپیما و بالگرد نیز تولید کرده، در سال 2009 به‌عنوان بزرگ‌ترین خودروساز ایتالیا و ششمین خودروساز بزرگ جهان، معرفی شده‌است.

5.jpg

این خودرو با حداکثر قدرت موتور 180 اسب بخار میتواند تا 185 کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد. سیستم قوای محرکه‌ی آن موتور جلو دیفرانسیل جلو بوده و در دو مدل جعبه دنده 6 سرعته دستی یا جعبه دنده اتوماتیک 9 سرعته پیشرفته قابل سفارش می باشد. این خودرو 16 سوپاپ دارد و سیستم سوخت رسانی آن به صورت انژکتوری و پاشش مستقیم است. ظرفیت باک این خودرو 90 لیتر بوده و میزان مصرف سوخت آن در هر 100 کیلومتر مسیر شهری و اتوبان به صورت مجموع برابر 6.9 لیتر می باشد. تولیدات این سری با استاندارد آلایندگی EURO6 از به صرفه ترین در مصرف سوخت و میزان آلودگی صوتی بوده که تمام استاندارد های لازم را کسب کرده است.

خودرو فیات دوکاتو دارای امکانات رفاهی همچون: سیستم پایداری الکتریکی، سیستم کنترل تطبیقی، سیستم ماندگاری در سربالایی، سیستم هشدار دهنده بین خطوط، سیستم کاهش خطر واژگونی، سنسور باران و غروب، ترمزهای ABS و EBD ، تاخوگراف دیجیتال، فرمان مولتی فانکشن، آینه های جانبی برقی گرمکن دار و راهنما، کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، جا نقشه ای، سیستم تهویه دوگانه و خروجی تهویه قابل تنظیم برای هر صندلی و … می باشد.

ون فیات دوکاتو در دو نسخه 14 و 17 نفره در شرایط فروش پارسیان موتور به صورت تولید داخل و در سه حالت تحویل فوری، تحویل 30روزه و تحویل 90روز کاری عرضه می شود. 

پارسیان موتور قیمت نقدی 1.550.000.000 تومان را برای این ون در نظر گرفته که در شرایط 30روزه امکان در نظر گرفتن اقساط 21درصدی با ارائه 30درصد پیش پرداخت نیز وجود دارد. بر اساس اعلام تیم فروش پارسیان موتور این خودروها تولید ایران و مدل روز هستند و مشکلی در زمینه شماره گذاری وجود ندارد.