امکان مشاهده سوابق سهامداران بانک شهر فراهم شد

امکان مشاهده سوابق سهامداران بانک شهر فراهم شد
خلاصه اخبار

مدیر امور سهام بانک شهر با اشاره به بازگشایی نماد این بانک و فراهم شدن امکان خرید و فروش سهام آن گفت: سهامداران بانک شهر می‌توانند سوابق مربوط به سهام خود را در سایت این بانک مشاهده کنند.

به گزارش سیگنال به نقل از ایبِنا، حجت اله نجاری با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به اهمیتی که این بانک برای جایگاه سهامداران خود قائل است، در سال های گذشته اقدام به راه اندازی سایت مستقل امور سهامداران کرده و در حال حاضر تمامی اطلاعات مورد نیاز سهامداران بانک از بدو سهامداری تا کنون برای این افراد قابل دسترسی است.

وی افزود: سهامداران این بانک می توانند با مراجعه به سایت بانک شهر و ورود به بخش امور سهامداران نسبت به ثبت نام و دریافت نام کاربری و گذرواژه جهت ورود به پورتال، اقدام کرده و همه سوابق سهامداری خود اعم از تعداد سهام، سودهای متعلقه و مشخصات هویتی و برگ سهام خود را مشاهده کنند.

مدیر امور سهام بانک شهر در ادامه با اشاره به ۵۴ هزار نفر سهامدار حقیقی این بانک خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۷۴ درصد از سهام بانک شهر در اختیار افراد حقوقی و مابقی در مالکیت سهامداران حقیقی است.

نجاری همچنین با تاکید بر استقبال شهروندان از بازگشایی نماد بانک شهر در سازمان بورس اوراق بهادار ،افزود: خوشبختانه طی این مدت،استقبال خوبی از سوی سهامداران درعرضه سهام برای فروش و همچنین تقاضا برای خرید سهام وجود داشته است.