امضای تفاهم‌نامه بیمه ملت با بانک رفاه

امضای تفاهم‌نامه بیمه ملت با بانک رفاه
خلاصه اخبار

بیمه ملت و بانک رفاه کارگران تفاهم‌نامه همکاری مشترک منعقد کردند

به گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، گروه بنگاه‌ها : بیمه ملت و بانک رفاه کارگران تفاهم‌نامه همکاری مشترک منعقد کردند. به گزارش اخبار پولی مالی، این تفاهم‌نامه با حضور علی صلاحی‌نژاد مدیرعامل بیمه ملت و ضیایی معاون بانکداری شرکتی بانک رفاه کارگران منعقد شد. ضیایی در ابتدای این مراسم ضمن ابراز خرسندی از آغاز همکاری مشترک با بیمه ملت اظهار کرد: انتظار می‌رود با اجرای این تفاهم‌نامه، مشتریان بانک رفاه کارگران بتوانند از خدمات بیمه ملت استفاده کنند و متقابلا مشتریان بیمه ملت از خدمات بانکی بهره‌مند شوند.

علی صلاحی‌نژاد، مدیرعامل بیمه ملت نیز دراین باره گفت: بازار پول و بازار اطمینان به معنای صنعت بیمه، بال‌های نظام مالی کشور هستند که موجب رونق سایر بخش‌های اقتصادی می‌شوند و افزایش ضریب نفوذ آنها به‌عنوان یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی به شمار می‌آید. او از توانگری مالی سطح یک و محصولات منحصر به فردی مانند کارت اعتباری به‌عنوان نقاط تمایز بیمه ملت یاد کرد و گفت: امیدوارم با اجرای این تفاهم‌نامه، در آینده نزدیک شاهد توسعه خدمات و محصولات مشترک بانک – بیمه در کشور باشیم. جذب پرتفوی سپرده‌گذاران بانک رفاه کارگران شامل مرهونات بانکی، بیمه عمر مانده بدهکار – راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه ملت و بانک رفاه به‌طور مشترک به منظور ایجاد ارزش افزوده خدمات بیمه‌ای و بانکی برای مشتریان طرفین ازجمله مفاد این تفاهم‌نامه است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها