السالوادوری ها دلار های خود را به بیت کوین تبدیل می‌کنند

السالوادوری ها دلار های خود را به بیت کوین تبدیل می‌کنند
خلاصه اخبار

فهرست عناویندر پی قانونی اعلام شدن مبادلات بیت کوین در السالوادور و حمایت دولت این کشور از خرید و فروش این ارز دیجیتال، در حال حاضر مردم این کشور دلار های خود را به بیت کوین تبدیل می‌کنند. رئیس جمهور السالوادور با انتشار پیامی در توئیتر از افزایش استقبال مردم کشورش به بیت کوین و […]

در پی قانونی اعلام شدن مبادلات بیت کوین در السالوادور و حمایت دولت این کشور از خرید و فروش این ارز دیجیتال، در حال حاضر مردم این کشور دلار های خود را به بیت کوین تبدیل می‌کنند.

رئیس جمهور السالوادور با انتشار پیامی در توئیتر از افزایش استقبال مردم کشورش به بیت کوین و تبدیل دلار های خود به بیت کوین خبر داد. متن پیام وی به این صورت بود:  مردم السالوادور در حال خرج کردن دلارهای خود برای خرید بیت کوین و انتقال آن به کیف پولهای خود از طریق خودپرداز «چیوو» هستند.

با افزایش قیمت بیت کوین در این چند روز اشتیاق مردم السالوادور هم برای خرید بیت کوین بیشتر شده است.

رئیس جمهور السالوادور می‌گوید: خودپردازهای چیوو طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد ۲۴۰۷۶ تراکنش را به ثبت رسانده اند که در تاریخ این کشور و البته بسیاری از کشورهای دیگر بی سابقه بوده است.

مردم السالوادور اکنون از بیت کوین برای انتقال درآمد های دلاری خود از آمریکا به این کشور و راهی جدید برای سرمایه گذاری های خود استفاده می‌کنند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.