اقدام جدید نهنگ بیت کوین؛ انتقال بیت کوین به ارزش ۹۰۰ میلیون دلار!

اقدام جدید نهنگ بیت کوین؛ انتقال بیت کوین به ارزش ۹۰۰ میلیون دلار!
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین، شبکه بیت کوین بار دیگر شاهد تراکنشی به ارزش چشمگیری بوده است. رصد تراکنش های اخیر، انتقال بیش از ۱۰۷،۸۴۸ بیت کوین به ارزش تقریبا ۹۰۰ میلیون دلار را در یک تراکنش نشان داده است. نهنگ ها در بیت استمپ این تراکنش پس از انتقال های […]

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین، شبکه بیت کوین بار دیگر شاهد تراکنشی به ارزش چشمگیری بوده است. رصد تراکنش های اخیر، انتقال بیش از ۱۰۷،۸۴۸ بیت کوین به ارزش تقریبا ۹۰۰ میلیون دلار را در یک تراکنش نشان داده است.

نهنگ ها در بیت استمپ

این تراکنش پس از انتقال های سرمایه توسط یکی دیگر از نهنگ های ناشناس بوده است که طی آنها، بیش از یک میلیارد دلار و در انتقال دیگر بیش از ۱۳,۸۵۰ بیت کوین انتقال یافته اند. چنین انتقال هایی معمولا متعلق به صرافی ها می‌باشد. اینبار به نظر می‌رسد تراکنش مورد نظر مرتبط با بیت استمپ باشد. بیت استمپ یکی از صرافی های مهم اروپایی در فرابورس و ارائه اطلاعات به سایر صرافی ها می‌باشد. این سرمایه به کیف پول XAPO-2 که کیف پول آفلاین می‌باشد انتقال داده شده است.

در ابتدا این تراکنش عظیم باعث ایجاد نگرانی هایی شد زیرا انتقال ناشناس سرمایه ها گاهی اوقات مربوط به هک صرافی ها می‌باشد. آدرس مقصد این انتقال در ابتدا نامشخص بود و سپس معلوم شد که انتقال به چه آدرسی انجام شده است.

اینبار تراکنش مورد نظر توسط ربات های ناظر بر نهنگ ها شناسایی نشد بلکه توسط ByteTree سرویس رصد و پیگیری تاثیر و ارزش تراکنش ها ثبت شد. نمودارها نشان می‌دهند که سرعت این تراکنش بیشتر از سایر انتقال های بیت کوین بوده است. هم چنین مشخص نیست که چرا صرافی بیت استمپ درباره این انتقال عظیم خبر یا هشدار نداده بود. صرافی بیت استمپ ابتدا در اسلوونی تاسیس شد و یکی از شفاف ترین بازارهای اروپایی با نقدینگی بالا می‌باشد.

شبکه بیت کوین روز کندی را داشته است

این تراکنش در روزی انجام شد که حجم معاملات شبکه بیت کوین حدود ۳۷۴ میلیون دلار بود که تقریبا روز کندی را داشته است. شبکه بیت کوین هم چنین با داشتن ۲۷۴ هزار تراکنش بدون در نظر گرفتن خروجی های خرج نشده باقی مانده، روز تقریبا کندی را نسبت به روزهای قبل پشت سر گذاشته بود.

اما با باز شدن بازارهای آمریکا، نشانه ای از افزایش سرعت فعالیت به وجود آمد. در روز دوشنبه در مقطعی کوتاه، ۱۶ هزار تراکنش منتظر بودند تا وارد بلاک شوند. معمولا افزایش تراکنش های در انتظار، تقاضای زیاد برای انتقال کوین ها را نشان می‌دهد. انتقال کوین هم چنین با نوسان قیمت آتی مرتبط می‌باشد.

در روز دوشنبه قیمت بیت کوین ۸۳۷۱.۸۷ دلار بود و نتوانست به کانال ۸۴۰۰ دلار برسد. در حال حاضر قیمت بیت کوین ۸۳۷۱.۸۶ دلار است. بیت کوین هم چنان به دنبال رسیدن به قیمت های بیشتر می‌باشد، هرچند قبل از جهش های چشمگیر، انتظار می‌رود که کاهش قیمت بیشتری را شاهد باشیم.

کیف پول هایی که بیش از ۱۰۰ هزار بیت کوین در اختیار دارند معمولا متعلق به صرافی ها می‌باشند. کیف پول آفلاین بایننس حاوی ۱۶۲,۶۴۴ بیت کوین است. این صرافی یک کیف پول دیگر حاوی ۶۵,۰۴۴ بیت کوین دارد. این موضوع باعث می‌شود که بایننس یکی از بزرگترین نهنگ های بیت کوین باشد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها