اقدامات تحریک آمیز صهیونیست‌ها در باب العامود

اقدامات تحریک آمیز صهیونیست‌ها در باب العامود
خلاصه اخبار

منطقه اطراف مسجد الاقصی به ویژه منطقه باب العامود از شامگاه شنبه  شاهد حضور تحریک آمیز مهاجران صهیونیست است.

به گزارش سیگنال به نقل از تسنیم

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم رسانه‌های فلسطینی خبر دادند، شرایط حال حاضر منطقه باب العامود در نزدیکی مسجد الاقصی چند ساعت قبل از برگزاری راهپیمایی پرچم بسیار متشنج است.

گفته می‌شود چند صد نفر از مهاجران صهیونیست از شنبه شب، تجمع‌های تحریک آمیز خود را برای برگزاری راهپیمایی پرچم در روز یک شنبه آغاز کردند.

کابینه رژیم صهیونیستی نیز شامگاه شنبه ادعا کرد، راهپیمایی پرچم هیچ تاثیر منفی بر شرایط فعلی مسجد الاقصی نخواهد داشت و این تظاهرا فردات یکشنبه برگزار می‌شود.

در این بین شهرک نشینیان در تجمع‌های چند صد نفری در خیابان‌های بخش قدیمی بیت المقدس راهپیمایی کرده و خود را به دیوار براق که آنها بر آن نام ندبه نهاده اند، می‌روند.

در مقابل رسانه‌های فلسطینی خبر دادند ، دست کم 30 دستگاه اتوبوس از شهرها و روستاهای مناطق اشغال سال 1948 برای حضور و دفاع از قدس و مسجد الاقصی فردا یک شنبه عازم این شهر خواهند شد.

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز به نقل از نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر داد: راهپیمایی پرچم فردا از باب العامود آغاز خواهد شد و 3 هزار نیروی پلیس هم این راهپیمایی را همراهی خواهند کرد.

رسانه های عبری هم خبر دادند: ارتش اسرائیل تعداد جدیدی از سامانه های گنبد آهنین را در داخل فلسطین (اشغالی) مستقر کرده است.

انتهای پیام/