اقتصاددان مشهور بیت کوین‌های خود را از دست داد؛ می‌دانستم بیت کوین بد است، ولی نه به این اندازه!

اقتصاددان مشهور بیت کوین‌های خود را از دست داد؛ می‌دانستم بیت کوین بد است، ولی نه به این اندازه!

به گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال،

پیتر شیف (Peter Schiff) که نسبت به ارزهای دیجیتال بدبین است و از طرفداران طلا محسوب می‌شود، در توییتر ادعا کرد دسترسی به کیف پول خود را از دست داده است و رمز عبور او دیگر معتبر نیست.

به گزارش کوین تلگراف، شیف گفت بیت کوین‌های او در حال حاضر کاملاً بی‌ارزش است و در بازار به هیچ دردی نمی‌خورد:

می‌دانستم داشتن بیت کوین ایده بدی است، ولی فکر نمی‌کردم به این اندازه بد باشد!

توییت پیتر شیف
توییت پیتر شیف

بعد از اینکه شیف در مورد از دست دادن بیت کوین‌هایش توییت کرد، جامعه ارز دیجیتال سریعاً به این موضوع واکنش نشان دادند. برای مثال، آنتونی پامپلیانو (Anthony Pompliano) بنیان‌گذار شرکت «Morgan Creek Digital» از او پرسید که آیا رمز عبور خود را فراموش کرده است، شیف در پاسخ نوشت؛ کیف پولم رمزم را گم کرده است!

در ادامه پامپلیانو از شیف خواست مستقیماً به خود او ایمیل بزند:

این نرم‌افزار (کیف پول) فقط دستوراتی را که انسان به آن می‌دهد اجرا می‌کند، و نمی‌تواند چیزی را فراموش کند. برایم ایمیل بفرستید، سعی خواهم کرد بیت کوین‌های از دست رفته‌ی شما را بازگردانم.

اما با توجه به پاسخ شیف، به نظر می‌رسد این بیت کوین‌ها برای همیشه از دست رفته‌‌اند:

این کیف پول را اریک وورهیز (Eric Voorhees) برایم تنظیم و راه‌اندازی کرده است و حتی او هم فکر می‌کند هیچ راهی برای بازگرداندن بیت کوین‌ها وجود ندارد. اما اگر شما ایده‌ای برای بازگردانی بیت کوین‌ها دارید، از آن استقبال خواهم کرد.

شیف به عنوان یکی از منتقدان رک و صریح ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود. قبل از پایان سال گذشته میلادی او اظهار کرده بود که برخلاف دیگر دارایی‌ها، بیت کوین تا پایان سال رشد قیمت نخواهد داشت.

در اواخر نوامبر (اوایل آذر) هم شیف در یک بحث توییتری گفته بود بیت کوین برای تکمیل الگوی قیمتی باید تا ۱,۰۰۰ دلار ریزش کند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.