افزایش 49 درصدی رقیب کمتر شناخته شده اتریوم در یک هفته

افزایش 49 درصدی رقیب کمتر شناخته شده اتریوم در یک هفته

در حالی که بسیاری از دارایی‌های کریپتو در این هفته شاهد کاهش قیمت بودند، XDB، توکن بومی پروژه بلاک چین DigitalBits، در هفت روز گذشته رشد 49.5 درصدی را تجربه کرده است.

این پروژه خود را به عنوان یک بلاک چین سریع و سازگار با محیط زیست، در سطح سازمانی معرفی می کند که برای حمایت از برندها ساخته شده است در اواخر ماه مارس اعلام کرد که دیوید بکهام ستاره بازنشسته فوتبال مشهور جهان به عنوان سفیر جهانی به تیم آنها ملحق خواهد شد.

بکهام در این اطلاعیه بیان کرد که:

من همیشه مشتاق یافتن راه های جدیدی برای ارتباط با طرفدارانم در سراسر جهان هستم. لحظه ای که با Al و تیم DigitalBits صحبت کردم، می دانستم که این یک فرصت بزرگ برای ایجاد تجربیات جدید برای طرفدارانم به صورت آنلاین است. من همیشه به همکاری با بهترین تیم‌ها افتخار کرده‌ام و بسیار هیجان‌زده هستم که روی مجموعه‌های NFT و نوآوری‌های بیشتر در آینده کار کنم.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی، بکهام قصد دارد «یک سری پروژه های هیجان انگیز را آغاز کند که قدرت و پتانسیل فناوری بلاک چین DigitalBits را نشان می دهد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.