افزایش 40 درصدی قیمت سندباکس (SAND) بعد از خبر مشارکت آن با اسنوپ داگ

افزایش 40 درصدی قیمت سندباکس (SAND) بعد از خبر مشارکت آن با اسنوپ داگ
خلاصه اخبار

علیرغم احساسات منفی گسترده ای که دوباره بازار کریپتو را طی 24 ساعت گذشته دربرگرفته…

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی

علیرغم احساسات منفی گسترده ای که دوباره بازار کریپتو را طی 24 ساعت گذشته دربرگرفته است، سندباکس (SAND) کاهش قیمت بیشتری را تجربه نکرد. همانطور که سرمایه گذاران مشارکت های اخیر این شبکه را نشانه ای از وجود شاخص های فاندامنتال قوی برای آن تلقی می کنند، این آلتکوین یک موج بهبود غیرقابل پیش بینی را در پیش گرفت.

روز 27 ژانویه (7 بهمن) قیمت SAND حدود 10.23 درصد افزایش یافت و به 3.38 دلار رسید. پس از آن روز جمعه، با یک جهش 5.42 درصدی دیگر به 3.57 دلار رسید.این درحایل است که بیت کوین (BTC)، در همان بازه زمانی 1.41 درصد کاهش قیمت را تجربه کرد.

روز 27 ژانویه (7 بهمن)، پس از اعلام شراکت سندباکس با رپر معروف آمریکایی اسنوپ داگ و کمپانی وارنر موزیک، معامله‌گران تصمیم گرفتند بیش از همیشه توجه خود را به سمت SAND معوف کنند.

روز پنجشنبه، اسنوپ داگ تیزری منتشر کرد که به نظر می‌رسید معرفی مجموعه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) آینده‌ او با نام «آواتارهای اسنوپ» باشد. این رپر اشاره کرد که آواتارهای او در قالب بخشی از متاورس Sandbox روانه بازار خواهند شد.

همان روز، سندباکس اعلام کرد که با کمک کمپانی وارنر (Warner Music)، یک پارک موضوعی با مضمون موسیقی و یک محل برگزاری کنسرت در متاورس خود ایجاد خواهد کرد. این پروژه بازی خاطرنشان کرد که هنرمندان وارنر از این طریق عملاً با طرفداران خود تعامل خواهند داشت و جریان‌های درآمد واقعی ایجاد می‌کنند.

طبیعتاً، این گونه مشارکت‌های پرمخاطب، چشم‌انداز SAND برای یافتن کاربران بیشتر در آینده را افزایش می دهد. این در درجه اول نتیجه نقش این توکن به عنوان یک دارایی اصلی در متاورس سندباکس و بستری برای مبادله، حاکمیت و استیکینگ می باشد.

آینده SAND چگونه خواهد بود؟

آخرین موج خرید این دارایی همزمان با بهبودی نسبی در بخش گسترده تر ارزهای دیجیتال شکل گرفته است که از 24 ژانویه (4 بهمن) آغاز شد. در فاصله زمانی 22 تا 28 ژانویه (2 تا 8 بهمن)، بیش از 150 میلیارد دلار به ارزش خالص بازار کریپتو افزوده شد. SAND در کنار سایر دارایی‌ها وضعیت بهتری پیدا کرد و به 2.56 دلار رسید و تنها ظرف چهار روز به رشدی بالغ بر 40 درصدی رسید.

پس از جهش اخیر، قیمت SAND میانگین متحرک نمایی 200 روزه خود را به عنوان یک حمایت موقت تایید کرد. اگر هیجان همکاری اسنوپ داگ و وارنر موزیک ادامه پیدا کند، احتمالاً SAND حرکت صعودی خود را به سمت میانگین متحرک نمایی 50 روزه نزدیک به تراز 4.50 دلار افزایش خواهد داد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.

منبع: cointelegraph