افزایش ۶۶ درصدی در درآمد تجمعی “دکوثر”

افزایش ۶۶ درصدی در درآمد تجمعی “دکوثر”
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت داروسازی کوثر با انتشار گزارش عملکرد فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه اعلام کرد درآمد تجمعی این شرکت تا انتهای تاریخ یاد شده، ۶۶ درصد افزایش داشته است.به گزارش رادیو سهام به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت داروسازی کوثر با […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت داروسازی کوثر با انتشار گزارش عملکرد فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه اعلام کرد درآمد تجمعی این شرکت تا انتهای تاریخ یاد شده، ۶۶ درصد افزایش داشته است.
به گزارش رادیو سهام به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت داروسازی کوثر با سرمایه ۵۴۰ میلیارد ریال، گزارش فعالیت یک ماهه تولید و فروش محصولات خود در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۸را منتشر کرد.
شرکت داروسازی کوثر در دوره یک ماهه یاد شده، مبلغ ۲۰۴ میلیارد و ۹۹۲ میلیون ریال درآمد داشته است.
“دکوثر” براساس عملکرد ۵ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ یک هزار و ۹۶ میلیارد و ۶۳۳ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۶۶ درصدی را نشان می‌دهد.
خبر انتخاب شده برای شما ارزندگی و جذابیت سهم شرکت های زیرمجموعه تیپیکو بالاست مدیر پرتفوی و امور سهام تیپیکو، گفت: شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ با مدیریت صحیح توانسته‌اند هزینه‌های مالی و دوره وصول مطالبات خود را کاهش دهند. Xهمچنین می توانید مقالات آموزشی “موفقیت در بازار بورس” را با کلیک بر اینجا مطالعه نمایید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها