افزایش ۶۳۳ درصدی در سود هر سهم “سهگمت”

افزایش ۶۳۳ درصدی در سود هر سهم “سهگمت”
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت سیمان هگمتان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۴۰۳ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال افزایش ۶۳۳ درصدی را نشان می‌دهد.به گزارش رادیو سهام، شرکت سیمان هگمتان با سرمایه ۵۰۲ میلیارد […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت سیمان هگمتان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۴۰۳ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال افزایش ۶۳۳ درصدی را نشان می‌دهد.
به گزارش رادیو سهام، شرکت سیمان هگمتان با سرمایه ۵۰۲ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به دی اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.
شرکت سیمان هگمتان در دوره یاد شده، مبلغ ۲۰۲ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۴۰۳ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷، از افزایش ۶۳۳ درصدی برخوردار بوده است.
با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۶۸۱ میلیارد و ۱۱ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.
“سهگمت” در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به دی ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۲۷ میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۵۵ ریال سود به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها