افزایش ۴۵ درصدی منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران طی ۱۱ ماه

افزایش ۴۵ درصدی منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران طی ۱۱ ماه
خلاصه اخبار

مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در سومین جلسه شورای مدیران این بانک که در سالن جلسات ستاد مرکزی برگزار شد، بیان داشت: علیرغم مشکلات اقتصادی کشور، رشد شاخص های بانک قرض الحسنه مهر ایران بسیار مطلوب بوده، بنحوی که نسبت به سال گذشته نزدیک به ۴۵ درصد رشد منابع داشته و ۶۵ درصد بیشتر از سال ۹۷ تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده است.

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصادآنلاین، اکبری در این باره افزود: امسال باتوجه به همه فشارهای اقتصادی، بانک قرض الحسنه مهر ایران شاخص های خوبی را رقم زده که از همدلی، وحدت و تعصب کارکنان آن نشات گرفته است.

وی ادامه داد: خوشبختانه، آمارهایی که در حوزه های مختلف ارائه شده، نشان می دهد این بانک در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و باید امیدوار باشیم که با همین روند به جلو برود و رشد چشمگیری داشته باشد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به بخشی از عملکرد امسال اظهارداشت: پرداخت یک میلیون و ۲۰۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش ۱۲۰ هزار میلیارد ریال از ابتدای سال تا کنون، عملکرد شایسته و قابل توجه ای است که توانسته بخشی از مشکلات اقتصادی آحاد جامعه را برطرف نماید.

مرتضی اکبری با اشاره به اقدامات بزرگ و موثر صورت گرفته در سال جاری بیان داشت: یکی از کارهای بزرگی که به همت اعضای هیات مدیره، مدیران و کارکنان بانک به انجام رسید، درج نام بانک قرض الحسنه مهر ایران در کنار ۴ بانک دیگر برای فعالیت در زمینه های کارآفرینی و اشتغالزایی است.

وی افزود: قرار گرفتن نام بانک در فهرست بانک های عامل تسهیلات اشتغالزایی صندوق توسعه ملی افتخار بزرگی برای خانواده بزرگ بانک قرض الحسنه مهر ایران است و نشان می دهد تلاش همکاران صف و ستاد در تمامی استان ها به ثمر نشسته است.

اکبری خاطرنشان کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران یک بانک اجتماعی ویژه نیازمندان و مستمندان جامعه است و این باعث افتخار مدیران و کارکنان آن می باشد.

وی ادامه داد: انتخاب بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان بانک عامل نهادهای حمایتی مانند: بنیاد برکت، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و … در ارتقای شناخت جامعه از بانک تاثیر گذار است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: تقدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) از بانک قرض الحسنه مهر ایران به خاطر پشتیبانی مالی طرح های اشتغالزایی کار بسیار ارزشمندی بود که نتیجه تلاش بی وقفه کارکنان است.

وی تصریح کرد: نام بانک قرض الحسنه مهر ایران باید در کنار تمامی نهادهای مردمی مطرح شود تا آحاد جامعه به ویژه افراد نیازمند از خدمات و طرح های تسهیلاتی آن بهره مند شوند.

برچسب‌ها