افزایش ۲۵ درصدی در ظرفیت شبکه‌ی اتریوم در حال بررسی است

افزایش ۲۵ درصدی در ظرفیت شبکه‌ی اتریوم در حال بررسی است
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از کوینیت، افزایش ظرفیت شبکه‌ی اتریوم ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم در هفته‌ی جاری تایید کرد که آزمایش‌های لازم به منظور بهبود عملکرد شبکه و کاهش کارمزد تراکنش‌ها در حال انجام است. استخر ماینینگ Bitfly در ۱۴ سپتامبر توییت کرد: «با توجه به تراکم شبکه‌ی اتریوم ما افزایش محدودیت Gas […]

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

افزایش ظرفیت شبکه‌ی اتریوم

ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم در هفته‌ی جاری تایید کرد که آزمایش‌های لازم به منظور بهبود عملکرد شبکه و کاهش کارمزد تراکنش‌ها در حال انجام است.

استخر ماینینگ Bitfly در ۱۴ سپتامبر توییت کرد: «با توجه به تراکم شبکه‌ی اتریوم ما افزایش محدودیت Gas هر بلاک شبکه‌ی اتریوم به ۱۰ میلیون را آزمایش می‌کنیم.»

افزایش قابل توجه تراکنش‌ها در شبکه‌ی اتریوم

رمزارز پایدار تتر(USDT) که از طریق Omni Layer(یک پلتفرم منبع باز و غیر متمرکز که در لایه‌ی بالاتر از بلاکچین بیت کوین ایجاد شده است) به شبکه‌ی بیت کوین وابسته بود، اخیرا اغلب رمزارزهای خود را به بلاکچین اتریوم منتقل کرده است. در نتیجه افزایش چشمگیری در تراکنش‌های تتر بر پایه‌ی اتریوم مشاهده می‌شود.

داده‌های وب‌سایت Coin Metrics نشان می‌دهد که کاربران اتریوم در روز ۱۵ سپتامبر تقریبا برابر با کاربران بیت کوین برای ارسال تراکنش‌ها کارمزد پرداخت کردند؛ یعنی در تاریخ ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۹، کاربران شبکه‌ی اتریوم ۱۸۲,۸۹۹ دلار و کاربران شبکه‌ی بیت کوین ۱۸۵,۹۹۳ دلار کارمزد پرداخت کرده‌اند.

داده‌های Bitinfocharts نشان می‌دهد که از تاریخ ۱ سپتامبر تاکنون متوسط کارمزد تراکنش‌ها در شبکه‌ی اتریوم از محدوده‌ی ۰٫۱۱ دلار به ۰٫۳۹ دلار افزایش یافته است.

افزایش قیمت اتر

Gas توکنی است که کاربران برای اجرای هر عملیاتی در شبکه اتریوم پرداخت می‌کنند. افزایش محدودیت Gas به ۱۰ میلیون؛ به معنای ۲۵ درصد افزایش در ظرفیت هر بلاک اتریوم خواهد بود.

به‌نظر می‌رسد اخبار منتشر شده از تغییرات ایجاد شده در شبکه‌ی اتریوم بر بازار اتر(ETH) تاثیر گذاشته است. قیمت اتر از ابتدای هفته‌ جاری تاکنون افزایش قابل توجهی را نشان می‌دهد. اتر توانست در مدت یک هفته از سطح قیمتی ۱۸۰ دلار به ۲۱۹ دلار برسد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.