افزایش ۲۰۰میلیارد تومانی مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری «فملی»

افزایش ۲۰۰میلیارد تومانی مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری «فملی»

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

به گزارش اقتصادآنلاین، شرکت ملی صنایع مس ایران با نماد «فملی» در بازار سهام فعالیت می‌کند و از جمله نمادهایی است که در بازار اول (تابلوی اصلی) بورس و در گروه فلزات اساسی مورد معامله قرار می‌گیرد. 

«فملی» در روز جاری، در جایگاه اولین نماد معاملاتی با بیشترین افزایش سهام حقوقی قرار گرفت و مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت ملی صنایع مس ایران معادل 200میلیارد تومان افزایش یافت. 

«فملی»معاملات روز جاری خود را با فاصله کمی تا 5 درصد با افت به پایان رساند و در قیمت 2هزار و 600 تومان معامله شد. 57هزار معامله در حجم 226 میلیون سهمی از معاملات امروز بازار سرمایه به ملی صنایع مس ایران اختصاص داشت. (میانگین حجم ماهانه معاملات «فملی»، 103 میلیون سهم است). 

اشخاص حقیقی، 133 میلیون سهم (58 درصد) را خریداری کردند و 210 میلیون سهم (92 درصد) را به فروش رساندند. از سوی دیگر اشخاص حقوقی، تعداد 92 میلیون سهم (41 درصد) را خریدند و 15 میلیون سهم (7 درصد) را فروختند. 

<!– wp:signal/reference-block {"text":"برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.”,”typeItem”:”stock”} /–>