افزایش ۱۰ درصدی قیمت اتریوم؛ آیا روند صعودی اتر حفظ خواهد شد؟

افزایش ۱۰ درصدی قیمت اتریوم؛ آیا روند صعودی اتر حفظ خواهد شد؟

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

اتریوم روز گذشته با روند انفجاری مواجه شد و این موضوع باعث شد که این ارز دیجیتال بتواند ضررهای هفته های گذشته را در مقابل بیت کوین جبران کند.

روند اخیر به طور چشمگیری باعث تقویت ساختار بازار ارز دیجیتال شد، به طوری که اتر توانست به قیمت ۲۳۷ دلار برسد که طی چند هفته گذشته بی سابقه بوده است. هرچند فاصله زیادی با رکورد سال جاری خود در قیمت ۲۹۰ دلار دارد.

این نکته قابل ذکر است اگرچه به نظر می‌رسد که روند اتر به شدت صعودی است، اما تحلیلگران تا حدودی درباره روند اتریوم در آینده نزدیک محتاط هستند.

این نقطه ضعف در خط روند به شدت نزولی نهفته که طی چند ماه گذشته وجود داشته است.

اگر اتر برای عبور از این سطح ادامه با موانع بیشتری مواجه شود، تحلیلگران معتقدند اتر در روزها و هفته های آتی در وضعیت نزولی بیشتری قرار می‌گیرد.

ثبت روند صعودی انفجاری اتریوم طی یک شب

در حال حاضر، قیمت اتریوم با ۷ درصد افزایش به ۲۳۷ دلار رسیده است. قیمت اتر طی دو روز افزایش ۱۰ درصدی را تجربه کرده است. این سطح قیمت بیانگر افزایش چشمگیر نسبت به کف قیمت چند روزه ۲۰۵ دلار است.

این روند صعودی به طور ناگهانی در عصر روز گذشته رخ داد و به نظر نمی‌رسد محرک خاصی برای وقوع آن وجود داشته باشد.

نکته جالب این است که به نظر می‌رسد افزایش قیمت اتریوم منجر به رشد کل بازار ارز دیجیتال شده باشد، به طوری که قیمت بیت کوین دقایقی پس از ثبت روند صعودی اتر، از ۹۳۰۰ به ۹۶۰۰ دلار رسید.

یکی از تحلیلگران اخیرا نموداری ارائه داده است که احتمال جالبی را نشان می‌دهد. این نکته جالب، روند صعودی اخیر پس از رسیدن این ارز دیجیتال به مرز پایینی کانال صعودی است.

اتریوم

این احتمال وجود دارد که این کانال منجر به افزایش قیمت بیشتر اتر در روزها و هفته های آتی شود.

هرچند سطح مقاومتی تقریبا قوی وجود دارد و طی چند هفته گذشته، اتر نتوانسته است از این سطح مقاومتی عبور کند.

قیمت اتریوم هم چنان کمتر از بالاترین قیمت خود در سال جاری یعنی ۲۹۰ دلار است و به نظر نمی‌رسد تا زمانی که بیت کوین بتواند از سطح ۱۰,۰۰۰ دلار عبور کند اتر نیز سطح مقاومتی مورد نظر را بشکند.

دلایل احتمالی بازگشت قیمت اتریوم

روند صعودی کنونی اتریوم ممکن است مدت کوتاهی طول بکشد، زیرا این روند صعودی منجر به خط روند نزولی می‌شود که پس از عدم دستیابی به قیمت ۲۹۰ دلار شکل گرفته است.

یکی از تحلیلگران در توییت اخیر خود به این احتمال پرداخته است و نموداری به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد این خط باعث توقف روند صعودی می‌شود. وی افزود که وضعیت های خرید استقراضی خود را متوقف می‌کند.

2

یکی از تحلیلگران معتقد است روند صعودی اتریوم باقی نمی‌ماند

علیرغم این نشانه واضح صعودی، تحلیلگران برجسته و شناخته شده قانع نشده اند که اتریوم به دلیل عوامل فاندامنتال ممکن است روند صعودی خود را حفظ نکند.

طبق گزارش های قبلی بیت کوینیست، پلتفرم های معاملات ارزهای دیجیتال در مجموع اتریوم بیشتری نسبت به قبل در اختیار دارند. آدرس های پلتفرم هایی نظیر بیتفینکس و بایننس در حال حاضر تقریبا ۱۸ میلیون اتر در اختیار دارند که حدودا ۱۵ درصد کل موجودی این ارز دیجیتال می‌باشد.

یکی از تحلیلگران اطلاعات ارز دیجیتال بیان کرده است که این موضوع یک نشانه صعودی برای این ارز دیجیتال است. وی گفت:

موجودی های اتر در شرایط رکورد خود قرار دارد و تا ۱۳۲ هزار اتر معادل با ۲۶ میلیون دلار از پنج شنبه سیاه است. تفسیر من از شرایط کنونی این است که نشانه های صعودی وجود دارند.

هم چنین صحبت هایی در این خصوص وجود دارد که اتریوم در حال حاضر یک سرمایه گذاری مناسب نیست.

اوایل سال جاری، مایک نوگراتز از گلکسی دیجیتال بیان کرد که اتریوم در “فاز اثبات کننده ای” قرار دارد.

جهت خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی های ایرانی به سرویس مقایسه قیمت صرافی ها مراجعه کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.