افزایش کیفیت و نظارت در برگزاری دوره‌هایMBA بازار سرمایه

افزایش کیفیت و نظارت در برگزاری دوره‌هایMBA  بازار سرمایه
خلاصه اخبار

ارتقاء سطح کیفی دوره‌های MBA بازار سرمایه و نظارت بیشتر برحسن اجرای آن از جمله اولویت‌های آموزشی و نظارتی شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس است.

به گزارش سیگنال به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه

حمید اسکندری، مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس در گفت و گو با پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا) با بیان مطلب بالا و با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی MBA بازار سرمایه از سال 1392 آغاز و تاکنون تحت نظارت سازمان بورس اوراق بهادار و با محوریت شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس برگزار شده است درباره تغییر رویکرد در این زمینه گفت: با شروع سال جدید افزایش نظارت و ارتقاء سطح کیفی این دوره ها هدف اصلی شرکت بوده و در این زمینه برخورد با تخلفات احتمالی از سوی مراکز طرف قرارداد از جمله اولویت‌های آموزشی و نظارتی شرکت خواهد بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر 3 مرکز دانشگاه علامه طباطبایی، سازمان مدیریت صنعتی و دانشگاه خوارزمی پس از گذراندن مراحل اداری و برگزاری جلسات کارشناسی، با عقد قرارداد جدید به جذب دانشجو براساس رویه جدید مصوب شورای سیاست گذاری می‌پردازند.

مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس با اشاره به اینکه انجمن مالی- اسلامی نیز با عقد تفاهم با سازمان بورس اقدام به برگزاری این دوره‌ها می‌کند، درباره گواهینامه‌ این دوره‌ها تصریح کرد: صدور گواهینامه‌های حرفه‌ای برای فارغ التحصیلان این دوره‌ها بلافاصله بعد از اتمام دوره و با ارسال مدارک از سوی مراکز مجری براساس ضوابط سازمان بورس و اوراق بهادار انجام می شود.

اسکندری در پایان یادآور شد: تمام دانشجویان دوره‌های MBA بازار سرمایه که در مراکز مجری مشغول تحصیل هستند شامل اخذ گواهینامه‌های حرفه‌ای بوده و در صورت رعایت شرایط پیش نیاز و ضوابط قانونی و پس از بررسی های لازم موفق به دریافت گواهینامه‌ها خواهند شد.
بنابراین گزارش علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت شرکت به نشانی https://www.semedco.ir مراجعه کرده و از ضوابط و مراکز معتبر برگزار کننده آگاه شوند.

لیلی شهیر