افزایش وام ساخت مسکن به 150 میلیون تومان

افزایش وام ساخت مسکن به 150 میلیون تومان
خلاصه اخبار

فهرست عناویندرحالی وزیر سابق راه و شهرسازی از افزایش وام طرح ملی مسکن به ۲۵۰ میلیون تومان خبر داده بود که عضو هیئت‌مدیره بانک مسکن از ابلاغ پرداخت وام ۱۵۰ میلیونی به شعب خبر داد. پرداخت وام ساخت مسکن بلاخره با سقف 150 میلیون تومان به تصویب رسید. محمدحسن علمداری یادآور شد: سقف تسهیلات ساخت […]

درحالی وزیر سابق راه و شهرسازی از افزایش وام طرح ملی مسکن به ۲۵۰ میلیون تومان خبر داده بود که عضو هیئت‌مدیره بانک مسکن از ابلاغ پرداخت وام ۱۵۰ میلیونی به شعب خبر داد.

پرداخت وام ساخت مسکن بلاخره با سقف 150 میلیون تومان به تصویب رسید.

محمدحسن علمداری یادآور شد: سقف تسهیلات ساخت مسکن طرح ملی مسکن به دنبال تصویب‌نامه هیات وزیران و ابلاغ بانک مرکزی، از ۱۰۰ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد. این افزایش سقف تسهیلات در جلسه اخیر هیات‌مدیره بانک مسکن به تصویب رسید و اکنون به شعب بانک مسکن در سراسر کشور ابلاغ شده است.

سقف جدید تسهیلات مسکن اقدام ملی مشمول تمامی قراردادهای طرح اقدام ملی مسکن که تا کنون قرارداد آنها در دفاتر اسناد رسمی ثبت نشده است، می شود. همچنین آن دسته از پروژه های ساختمانی که قرارداد پرداخت تسهیلات آن ها به جریان افتاده و مبلغ 100 میلیون تومان را دریافت کرده اند، می‌توانند برای دریافت مابه التفاوت درخواست مکتوب ارائه دهند.

نظرات کاربران