افزایش سرمایه “کفپارس” از محل تجدید ارزیابی در نیمه دوم سال

افزایش سرمایه “کفپارس” از محل تجدید ارزیابی در نیمه دوم سال
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، معاون امور سهام شرکت فراورده های نسوز پارس (کفپارس)، با تایید خبر افزایش سرمایه این شرکت از محل تجدید ارزیابی، اظهار کرد: هنوز زمان و میزان (مبلغ) افزایش سرمایه مشخص نشده است و پس از کارشناسی املاک، مستغلات و سایر دارایی های شرکت افشا خواهد شد.به […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، معاون امور سهام شرکت فراورده های نسوز پارس (کفپارس)، با تایید خبر افزایش سرمایه این شرکت از محل تجدید ارزیابی، اظهار کرد: هنوز زمان و میزان (مبلغ) افزایش سرمایه مشخص نشده است و پس از کارشناسی املاک، مستغلات و سایر دارایی های شرکت افشا خواهد شد.
به گزارش رادیو سهام، علی محمد توکلی، افزود: با توجه به اینکه کار کارشناسی و قیمت گذاری روی املاک و مستغلات و ماشین الات کفپارس اغاز شده است، در صورت تایید سازمان بورس و اوراق بهادار، افزایش سرمایه در نیمه دوم سال انجام می شود.
وی از میزان دقیق مبلغ افزایش سرمایه کفپارس اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: مبلغ و درصد نهایی برای افزایش سرمایه، به تعیین قیمت املاک و دارایی های منقول شرکت توسط کارشناسان بستگی دارد اما با توجه به افزایش ۳ تا ۴ برابری قیمت زمین، مبلغ افزایش سرمایه بالا خواهد بود.
معاون امور سهام کفپارس، تصریح کرد: شرکت از سال ۹۲ تا کنون(۶ سال)، تجدید ارزیابی انجام نداده است و با توجه به زیاندهی شرکت و نیاز به نقدینگی بیشتر، سازمان بورس با افزایش سرمایه کفپارس موافقت خواهد کرد.
توکلی ادامه داد: در صورت موافقت سازمان بورس برای افزایش سرمایه کفپارس از محل تجدید ارزیابی، این موارد در صورت های مالی و گزارش های کدال، شفاف سازی می شود.
حتما بخوانید :  کاهش 36 درصدی سود خالص و EPS تاصیکو در سال مالی 98توکلی تنها به یک مورد از زمین های کفپارس برای تجدید ارزیابی اشاره و اظهار کرد: ۱۴۰ هزار متر (۱۴ هکتار) زمین اطراف کارخانه و بخشی از ماشین الات برای تجدید ارزیابی و افزایش سرمایه شرکت در نظر گرفته شده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها