افزایش سرمایه «رمپنا» در راه است

افزایش سرمایه «رمپنا» در راه است
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، گروه مپنا پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه ۴۸درصدی به مجمع عمومی فوق العاده را بر روی کدال منتشر کرد.   «رمپنا» قصد دارد سرمایه خود را از مبلغ ۲۷ هزار میلیارد ریال به مبلغ ۴۰ هزار میلیارد ریال معادل ۴۸ درصد افزایش دهد. منابع این […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، گروه مپنا پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه ۴۸درصدی به مجمع عمومی فوق العاده را بر روی کدال منتشر کرد. 

 «رمپنا» قصد دارد سرمایه خود را از مبلغ ۲۷ هزار میلیارد ریال به مبلغ ۴۰ هزار میلیارد ریال معادل ۴۸ درصد افزایش دهد. منابع این افزایش سرمایه از محل سود انباشته تامین می شود.

یاد آور می شود انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است. از سوی دیگر، «رمپنا» آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده خود را منتشر کرد. این شرکت از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۳۰آذر۱۳۹۸ درمحل تهران- بلوار میرداماد – نبش کوچه کجور- پلاک ۲۳۱ برگزار می شود حضور یابند. دستور جلسه این مجمع انتخاب اعضای هیات ‌مدیره است.

علاوه بر این «رمپنا» گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به۳۰آبان۱۳۹۸ را منتشر کرد. درآمد شناسایی شده این شرکت طی دوره ذکر شده به یک هزار و ۷۴۷میلیارد و ۴۱۳میلیون ریال رسید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها