افزایش درآمد ۱۳۰ درصدی پارس‌خودرو در اردیبهشت

افزایش درآمد ۱۳۰ درصدی پارس‌خودرو در اردیبهشت
خلاصه اخبار

میزان تولید، فروش و درآمد پارس‌خودرو در اردیبهشت ماه امسال نسبت به فروردین ماه افزایش چشمگیری داشته است. پارس‌خودرو تقریبا تنها نیمی از تولیدات اردیبهشت ماه خود را به فروش رسانده که با توجه به این موضوع، این شرکت در پایان اردیبهشت ماه معادل 18 هزار و 403 خودروی دپو شده در پارکینگ داشته است.

به گزارش سیگنال به نقل از تجارت‌نیوز،تازه‌ترین گزارش عملکرد ماهانه پارس‌خودرو که بر روی سایت کدال قرار گرفت، حاکی از آمارهای جدیدی از وضعیت این خودروساز کشور در اردیبهشت ماه امسال است.
بر اساس این بررسی تجارت‌نیوز،، پارس‌خودرو در دوره یک ماهه منتهی به اردیبهشت ماه امسال از محل فروش محصولاتش بیش از ۷۳ میلیارد تومان درآمد داشته است.
این خودروساز با میانگین ۳۲۷ دستگاه تولید روزانه در اردیبهشت ماه سال جاری ۱۰ هزار و ۱۵۹ دستگاه خودرو تولید کرده که بخش اعظم تولیدش مربوط به محصولات گروه خانواده x100 بوده است. سال گذشته گروه رنو سهم بزرگی از تولید پارس‌خودرو را در اختیار داشت.
در اردیبهشت ماه امسال، پارس‌خودرو تقریبا تنها نیمی از تولیدات خود را به فروش رسانده است. این شرکت خودورساز از تعداد ۱۰ هزار تولیدات خود حدود پنج هزار دستگاه خودرو را به فروش رسانده است و بقیه خودروها به مابقی خودروهای موجود در پارکینگ این شرکت اضافه شده است.
با توجه گزارش‌های ماهانه شرکت پارس‌خودرو در پایان اردیبهشت ماه سال جاری ۱۸ هزار و ۴۰۳ خودروی دپو شده در پارکینگ داشته است.

افزایش درآمد ۱۳۰ درصدی پارس‌خودرو در اردیبهشت
میزان تولید، فروش و درآمد پارس‌خودرو

میزان تولید و فروش محصولات پارس‌خودرو در اردیبهشت ماه امسال نسبت به فروردین ماه به ترتیب ۹۰ و ۸۳ درصد افزایش داشته و از سوی دیگر، میزان درآمد حاصل از فروش محصولات با رشد ۱۳۸ درصدی همراه بوده است.
میزان درآمد حاصل از فروش محصولات پارس خودرو با ۱۳۸ درصد رشد از ۳۰ میلیارد تومان در فروردین ماه امسال به بیش از ۷۳ میلیارد تومان در اردیبهشت ماه رسیده است.
پارس‌خودرو در دو ماهه نخست سال جاری حدود ۱۵۵ هزار دستگاه خودرو تولید کرده و طی همین دوره هشت هزار و ۸۰۹ دستگاه از محصولاتش را معادل ۱۰۳ میلیارد تومان به فروش رسانده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها