افزایش حجم معاملات Bakkt؛ ورود سرمایه گذاران سازمانی به بیت کوین

افزایش حجم معاملات Bakkt؛ ورود سرمایه گذاران سازمانی به بیت کوین
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین، انتظار می‌رود ورود قراردادهای آتی بیت کوین به پلتفرم معاملات بکت (Bakkt)، یکی از بزرگترین رویدادهای سال جاری این ارز دیجیتال باشد. هرچند پس از عملکرد ضعیف بکت (Bakkt) طی چند روز اول، قیمت بیت کوین با کاهش مواجه شد. قراردادهای آتی بیت کوین پس از […]

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

انتظار می‌رود ورود قراردادهای آتی بیت کوین به پلتفرم معاملات بکت (Bakkt)، یکی از بزرگترین رویدادهای سال جاری این ارز دیجیتال باشد.

هرچند پس از عملکرد ضعیف بکت (Bakkt) طی چند روز اول، قیمت بیت کوین با کاهش مواجه شد.

قراردادهای آتی بیت کوین پس از شروع ضعیف، اکنون در صرافی بین قاره ای با پشتوانه بیت کوین معامله می‌شوند و سرانجام به نظر می‌رسد که این پلتفرم ارز دیجیتال جایگاه خود را به دست آورده است و اوایل هفته جاری رکورد افزایش روزانه تقریبا ۸۰۰ درصدی را ثبت کرده است.

بکت در حساب رسمی توییتر خود بیان کرد: همانطور که به تلاش های خود برای ایجاد قراردادهای آتی بیت کوین ادامه می‌دهیم، در روز چهارشنبه به رکورد معاملاتی جدید ۲۱۲ قرارداد رسیده ایم.

با پایان یافتن معاملات روز چهارشنبه، بکت رکورد روزانه جدیدی به ارزش ۱۹۳ میلیون دلار ثبت کرده که تعداد کل قراردادهای این پلتفرم از تاریخ ۹ اکتبر را به تعداد چشمگیر ۱۱۹۷ قرارداد و به ارزش کلی ۱۰.۲ میلیون دلار رسانده است.

افزایش ۷۹۶ درصدی حجم معاملات روزانه بکت (Bakkt) پس از آن به دست آمد که قیمت بیت کوین بعد از کاهش شدید در اواخر سپتامبر تا حدودی در روند بازیابی قرار گرفت و کمی افزایش یافت.

هرچند قراردادهای آتی بیت کوین در پلتفرم بکت (Bakkt) در روز پنج شنبه مجددا کاهش یافت و به ۱۰۹ قرارداد رسید.

معامله کنندگان بیت کوین و ارزهای دیجیتال سریعا متوجه افزایش حجم معاملات بکت شدند و بیان کردند که این موضوع می‌تواند نشانه ورود سرمایه گذاری های سازمانی باشد.

تام لی سرپرست تیم تحقیقاتی شرکت تحلیل اطلاعات بیت کوین و ارزهای دیجیتال فاندسترت در این خصوص گفت: به حجم معاملات بکت دقت کنید. تقریبا می‌توان این مورد را واسطه کاملی برای تقاضا و ورود سرمایه گذاری های سازمانی به بیت کوین دانست.

بکت سال گذشته معرفی شد و با داشتن شرکایی نظیر مایکروسافت و استارباکس، نویدبخش ایجاد فرصت هایی برای سرمایه گذاران سازمانی و افزایش سرمایه گذاری ها در این عرصه بود.

قراردادهای آتی “فیزیکی” بکت (Bakkt) که تبلیغات و سروصدای بسیار زیادی به همراه دارد بدان معنا است که معامله کنندگان و سرمایه گذاران نمی‌توانند بیش از آنچه که بیت کوین در اختیار دارند به فروش این ارز دیجیتال اقدام کنند. انتظار می‌رود که این موضوع باعث ایجاد تغییرات چشمگیری در بازارهای بیت کوین باشد، هرچند تاکنون نتوانسته است تغییر معناداری در این خصوص ایجاد کند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.