افزایش حجم معاملات صرافی های ارز دیجیتال در بازار گاوی!

افزایش حجم معاملات صرافی های ارز دیجیتال در بازار گاوی!
خلاصه اخبار

فهرست عناوینکریپتو کامپر ارایه دهنده پیشرو شاخص ها و اطلاعات ارزهای دیجیتال بیان کرده است که تمام ۱۵ صرافی برتر با افزایش حجم معاملات ماهانه مواجه شده اند. از این حیث، صرافی FCoin با ۳۰۰ درصد افزایش معاملات در رتبه اول قرار دارد و از صرافی های بزرگتر و شناخته شده تری نظیر بایننس، OKEx […]

کریپتو کامپر ارایه دهنده پیشرو شاخص ها و اطلاعات ارزهای دیجیتال بیان کرده است که تمام ۱۵ صرافی برتر با افزایش حجم معاملات ماهانه مواجه شده اند. از این حیث، صرافی FCoin با ۳۰۰ درصد افزایش معاملات در رتبه اول قرار دارد و از صرافی های بزرگتر و شناخته شده تری نظیر بایننس، OKEx و اپ بیت پیشی گرفته است.

صرافی های کریپتو با افزایش چشمگیر حجم معاملات ماهانه مواجه اند

بررسی ماهانه کریپتو کامپر بار دیگر این صنعت را با توسعه های اطلاعات محور مورد بررسی قرار داده است. این شرکت بررسی ماه اوریل خود را به اشتراک گذاشت. طی این بررسی مشخص شد که تمام ۱۵ اکسچنج برتر ارز دیجیتال در ماه اوریل با میانگین ۵۷ درصد رشد، شاهد افزایش حجم معاملات بودند. با این حال نکته جالب ان است که حجم معاملات صرافی FCoin با ۳۰۰ درصد افزایش نسبت به ماه مارس، به رقم ۳۷.۱ میلیارد دلار رسید.

صرافی FCoin یکی از صرافی هایی است که حضور فعالی در دستکاری بازار دارد. این صرافی با پرداخت کارمزد معاملات کاربران دارای توکن خود صرافی با نام FT، انها را تشویق به انجام معاملات می‌کند. این صرافی با استفاده از مدل ماینینگ کارمزد تراکنش ها، در ماه اگوست و تنها پس از ۵ ماه فعالیت توانست از لحاظ حجم معاملات ۲۴ ساعته به رده سوم برسد.

این موضوع باعث جلب توجه منتقدان شد و می‌تواند دلیل افزایش ۳۰۰ درصدی حجم معاملات صرافی FCoin باشد.

این صرافی واقع در هنگ کنگ از اکسچنج های بایننس و ZB که به ترتیب شاهد افزایش حجم معاملات ۱۲.۴ و ۱۸.۸ درصدی نسبت به ماه مارس بودند، پیشی گرفت. بایننس یکی از محبوب ترین صرافی ها با حجم معاملات ماهانه ۲۷ میلیارد دلار در رتبه چهارم قرار گرفت.

صرافی های Gate.io و کوین تایگر از دیگر صرافی هایی بودند که در این زمینه عملکرد خوبی داشتند. افزایش حجم معاملات ماهانه این دو صرافی به ترتیب ۱۴۵ و ۱۰۹ درصد بود.

کریپتو کامپر به توسعه های کلیدی در بازار معاملات اشاره کرد

صنعت ارز دیجیتال شاهد افزایش پیوسته معاملات محصولات بوده است. کریپتو کامپر متوجه شده است که بیت فلایر لایتینگ با ۱.۵۷ میلیارد دلار، بیشترین میانگین معاملات روزانه محصولات در ماه اوریل را داشته است. هنگامی که صحبت از محصولات قانونمند بیت کوین می‌شود، CME این صنعت را در سلطه خود قرار داده است. عملکرد چشمگیر این محصول پس از ان صورت گرفت که رقیب اصلی ان یعنی Cboe محصولات اتی بیت کوین خود را متوقف کرد.

این صرافی از لحاظ میانگین حجم معاملات در ماه اوریل شاهد افزایش ۲۶۳ درصدی بود و میزان حجم معاملات از ۷۰.۵ میلیون دلار در ماه اوریل به ۲۵۶ میلیون دلار در ماه مارس رسید. در این بین حجم معاملات محصول معتبر بیت کوین گری اسکیل یا GBTC با رشد ۲۳۹ درصدی به ۲۹.۷ میلیون دلار رسید.

در ماه اوریل شاهد افزایش چشمگیر دیگری در حکم معاملات از جانب صرافی های کریپتو به کریپتو نیز بودیم به طوری که حجم معاملات در صرافی هایی که فقط جفت های معاملاتی کریپتو ارایه می‌دادند ۴۹ درصد افزایش یافت. در این بین، صرافی هایی که جفت های معاملاتی ارز سنتی ارایه می‌دادند نیز شاهد افزایش ۲۵ درصدی حجم معاملات بودند. کریپتو کامپر بیان کرد که حجم معاملات صرافی های کریپتو به کریپتو، ۸۴.۵ درصد کل معاملات در ماه اوریل می‌باشد.

حجم معاملات بیت کوین به ارز سنتی نیز با افزایش زیادی روبرو شد. در ماه اوریل ۶۰ درصد تمام معاملات بیت کوین به ارز سنتی با دلار امریکا انجام شد که نسبت به ماه مارس رشد ۴۶ درصدی داشته است.

حجم معاملات بیت کوین به دلار نیز ۷۵ درصد افزایش یافت و از ۹۲۰ هزار بیت کوین به ۱.۶ میلیون بیت کوین رسید. افزایش حجم معاملات در تمام بخش های صنعت کریپتو مصادف با افزایش قیمت تمام ارزهای دیجیتال مهم شد. اگر بازار بتواند در روند صعودی باقی بماند، گزارش ماه بعد می‌تواند شامل رقم های بزرگتری نیز باشد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.