افزایش بیش از یک میلیون بشکه‌ای تقاضای نفت در سال ۲۰۱۹

افزایش بیش از یک میلیون بشکه‌ای تقاضای نفت در سال ۲۰۱۹
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از فارس، سازمان کشورهای صادرکننده نفت، اوپک در گزارش ماهانه خود پیش‌بینی کرده است میزان تقاضا به طلای سیاه در سال ۲۰۱۹ به میزان ۱.۱۴میلیون بشکه در روز نسبت به سال گذشته افزایش خواهد یافت. پیش از این اوپک پیش‌بینی کرده بود میزان افزایش تقاضای نفت در سال جاری […]

به گزارش سیگنال به نقل از فارس، سازمان کشورهای صادرکننده نفت، اوپک در گزارش ماهانه خود پیش‌بینی کرده است میزان تقاضا به طلای سیاه در سال ۲۰۱۹ به میزان ۱.۱۴میلیون بشکه در روز نسبت به سال گذشته افزایش خواهد یافت.

پیش از این اوپک پیش‌بینی کرده بود میزان افزایش تقاضای نفت در سال جاری تنها ۷۰۰ هزار بشکه در روز خواهد بود.

براساس این گزارش، دلیل پیش‌بینی پایین تقاضا نفت از سوی اوپک در سال جاری، کاهش تقاضای کشورهای OECD در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ بوده است.

اگرچه تقاضا برای نفت در سال ۲۰۱۹ افزایش می‌یابد اما روند افزایشی آن نسبت به سال‌ گذشته پایین‌تر است که عمده دلیل آن کاهش رشد اقتصاد جهانی است و البته جنگ تجاری چین و آمریکا هم روی این تقاضا تأثیرگذاشته است.

سازمان همکاری و توسعه اقتصادی موسوم به OECD سازمان بین‌المللی با ۳۵ عضو است اعضای آن متعقد به دموکراسی و اقتصاد آزاد هستند. این سازمان به تعبیری عمده‌ترین سازمان بین‌المللی تصمیم‌گیرنده اقتصادی است و مقر اصلی آن در شهر پاریس است. این سازمان در سال ۱۹۴۸ تأسیس شد. این سازمان سالانه ۳۴۷ میلیون یورو بودجه دارد و تقریباً در تمام مراکز کشورهای عضو OECD شعبه دارد.

انتهای پیام/

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات کامودیتی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها