افت قیمت “فولاد” پس از ۵روز رشد

افت قیمت “فولاد” پس از ۵روز رشد

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام،

در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان با 0.7درصد افت قیمت مواجه شد.

به گزارش رادیو سهام، در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان با 0.7درصد افت قیمت مواجه شد و در بین نماد‌های پرتراکنش قرار گرفت.

سهام فولاد مبارکه در آخرین معاملاتش 14,050ریال خرید و فروش شد که نسبت به دیروز 2.5درصد افت داشته است. فولاد معاملات فردا را با 14,320ریال آغاز خواهد کرد. 188میلیون برگه سهام در دست معامله گران جا به جا شد.

ارزش معاملات این نماد به 270میلیارد تومان رسید. 87درصد خریداران این سهم حقیقی‌ها و 13درصد کد‌های حقوقی بودند. 174میلیون برگه سهم(92درصد) توسط حقیقی‌ها و14میلیون برگه سهم(8درصد) به فروش رفت.

معاملات امروز فولاد مبارکه متعادل انجام گرفت. فولاد پس از 5روز رشد متوالی با افت قیمت رو به رو شد. حجم معاملات این نماد نسبت به روز‌های گذشته کاهش یافته است. همچنین دیروز اطلاعیه‌ای تحت عنوان پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه در سامانه کدال منتشر شد که تحقق آن منوط بر موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است.

افت قیمت

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.