افت تولید روزانه ۶۸ هزار بشکه‌ای ۱۴ عضو اوپک در ماه ژوین

افت تولید روزانه ۶۸ هزار بشکه‌ای ۱۴ عضو اوپک در ماه ژوین
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از شانا، ۱۴ کشور عضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) بر اساس تازه‌ترین گزارش این سازمان که امروز (سه‌شنبه، ۲۲ مردادماه) و دقایقی پیش منتشر شد، ۲۹ میلیون و ۸۳۰ هزار بشکه نفت در ماه ژوئن تولید کردند که نسبت به ۲۹ میلیون و ۸۹۸ هزار بشکه ماه مه، […]

به گزارش سیگنال به نقل از شانا، ۱۴ کشور عضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) بر اساس تازه‌ترین گزارش این سازمان که امروز (سه‌شنبه، ۲۲ مردادماه) و دقایقی پیش منتشر شد، ۲۹ میلیون و ۸۳۰ هزار بشکه نفت در ماه ژوئن تولید کردند که نسبت به ۲۹ میلیون و ۸۹۸ هزار بشکه ماه مه، ۶۸ هزار بشکه در روز کاهش نشان می‌دهد.

عربستان با تولید ۹ میلیون و ۸۱۳ هزار بشکه در روز، عراق با ۴ میلیون و ۷۱۸ و امارات با ۳ میلیون و ۸۳ هزار بشکه در روز بزرگ‌ترین تولید کنندگان نفت اوپک به شمار می‌آیند.

بر اساس تازه‌ترین گزارش اوپک، نیجریه و عربستان با ۱۲۹ و ۱۲۶ هزار بشکه بیشترین افزایش تولید را در ماه ژوئن به خود اختصاص دادند.

کاهش حدود ۷ دلاری قیمت نفت‌خام سنگین ایران

تازه‌ترین گزارش ماهانه اوپک همچنین‌ حاکی از آن است که قیمت نفت‌خام سنگین ایران در ماه ژوئن نسبت ماه مه ۶ دلار و ۹۸ سنت برای هر بشکه کاهش یافت.

بر اساس این گزارش، میانگین هر بشکه نفت‌خام سنگین ایران در ماه ژوئن، ۶۰ دلار و ۸۸ سنت برای هر بشکه بوده است در حالی که این رقم در ماه مه ۶۷ دلار و ۸۶ سنت برای هر بشکه ثبت شده که نشان دهنده کاهش ۱۰.۳ درصدی قیمت است.

میانگین هر بشکه قیمت نفت‌خام سنگین ایران در سال ۲۰۱۸، ۶۶ دلار و ۸۹ سنت بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات کامودیتی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها