اعلام وضعیت افزایش سرمایه در “دارو و شبریز”

اعلام وضعیت افزایش سرمایه در “دارو و شبریز”
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت های کارخانجات داروپخش و پالایش نفت تبریز در اطلاعیه ای چگونگی وضعیت افزایش سرمایه خود را تشریح کردند. شرکت کارخانجات داروپخش در آگهی ثبت افزایش سرمایه خود را اعلام کرد. “دارو” اعلام کرد که براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۲۴دی۱۳۹۷ سرمایه خود را از […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت های کارخانجات داروپخش و پالایش نفت تبریز در اطلاعیه ای چگونگی وضعیت افزایش سرمایه خود را تشریح کردند.

شرکت کارخانجات داروپخش در آگهی ثبت افزایش سرمایه خود را اعلام کرد.

“دارو” اعلام کرد که براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۲۴دی۱۳۹۷ سرمایه خود را از مبلغ ۶۲۵میلیارد ریال به‌مبلغ ۷۵۰میلیارد ریال افزایش داد. این افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی تامین شده و در تاریخ اول دی۱۳۹۸ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

 از سوی دیگر شرکت پالایش نفت تبریز اعلام کرد که بر اساس پیشنهاد هیات مدیره به مجمع عمومی فوق العاده قصد دارد سرمایه خود را معادل ۱۵۷ درصد افزایش دهد.

“شبریز” در نظر دارد سرمایه خود را از مبلغ ۳هزار و ۸۸۴میلیارد و ۲۱۱میلیون ریال به مبلغ ۱۰هزار میلیارد ریال افزایش دهد. این اقدام قرار است از محل اندوخته طرح و توسعه تامین شده و به منظور جبران مخارج سرمایه ای انجام شده در مجموعه طرح های بهبود فرایند و بهینه سازی پالایشگاه و اصلاح ساختار مالی ناشی از مخارج سرمایه ای انجام شده طی سال های گذشته و جلو گیری از خروج نقدینگی جهت تامین مالی پروژه های در دست تکمیل و سرمایه در گردش عملیاتی شود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها