اعلام شرایط قطعی ثبت‌نام و تسهیلات سفر اربعین از سوی دانشگاه تهران

اعلام شرایط قطعی ثبت‌نام و تسهیلات سفر اربعین از سوی دانشگاه تهران
خلاصه اخبار

ستاد تسهیلات اربعین دانشگاه تهران با صدور سومین اطلاعیه‌ شرایط قطعی ثبت نام و تسهیلات سفر را اعلام کرد.

به گزارش سیگنال به نقل از ایسنا

به گزارش ایسنا؛ در متن اطلاعیه دانشگاه تهران آمده است: ” به اطلاع هم‌دانشگاهیان متقاضی سفر اربعین که در سامانه نگارستان ثبت نام اولیه خود را انجام داده‌اند می‌رساند پیرو اطلاعیه‌های پیشین، از آنجا که دانشگاه تهران هیچ کاروانی به نام خود نداشته و کلیه فرآیند سفر از طریق کاروان‌های همکار انجام خواهد شد از علاقه مندان درخواست می‌شود، جهت تکمیل فرآیند ثبت نام خود حتما به یکی از کاروان‌های ذیل مراجعه فرموده و ثبت نام خود را قطعی کنند. عدم ثبت نام قطعی در این کاروان‌ها به منزله انصراف از سفر است.

1-کاروان دانشجویی اربعین کهف الحصین: صفحه تلگرامی https://t.me/kahfolhaseeen و سایت https://mukeb.ir.

2-رهروان زینب، سفر هوایی با کانون گردشگری دانشگاه تهران، لینک اطلاعات بیشتر و ثبت نام utsafar.ir/arbaeen.

روابط عمومی دانشگاه تهران اعلام کرده است که با توجه به رویکرد ستاد اربعین، تلاش شده با همکاری و همراهی چند مجموعه زیارتی اربعین که تجربه موفق برگزاری دوره‌های گذشته را در کارنامه دارند، زمینه تشرف بسیاری از ثبت نام کنندگان فراهم شود.

ثبت نام در این مرحله ویژه افرادی است که در سامانه “سماح” ثبت نام کرده‌اند. مسئولیت عدم ثبت نام از افرادی که در “سماح” ثبت نام نکرده‌اند بر عهده خود ایشان خواهد بود.

همچنین با توجه به دشواری طبیعی سفر اربعین،‌ به افرادی که توانایی‌های لازم برای تحمل این دشواری‌ها را ندارند توصیه می‌شود ثبت نام قطعی را پس از بررسی کیفیت گروه‌ها و شرایط سفر انجام دهند.

باتوجه به شرایط ویژه امسال یعنی گرمای هوا و شیوع دوباره بیماری کرونا، از افرادی که درگیر بیماری‌های خاص، ریوی، قلبی و… هستند تقاضا می‌شود از ثبت نام پرهیز کنند.

همچنین با عنایت به تجارب موفق گروه‌های برگزار کننده در دوره‌های پیشین تلاش شده بهترین گزینه‌ها برای دانشگاهیان انتخاب شوند. با این وجود دانشگاه تهران اعلام می‌کند که نسبت به شرایط و کیفیت خدمات هیچ تعهدی نداشته و لازم است این موارد توسط خود افراد بررسی شود.

دانشگاه تهران اغعلام کرد که تلاش ستاد تسهیلات اربعین این دانشگاه برای تامین امکانات و تسهیلاتی همچون وام و … بوده که متاسفانه تاکنون توفیقی حاصل نشده است. بدیهی است به محض تامین تسهیلات مدنظر به اطلاع دانشگاهیان خواهد رسید.

در صورت تامین ضمانت‌های لازم، برخی تسهیلات بانکی مناسب برای سفر فراهم است که اطلاعات آن را می‌توانید در صفحات مرتبط پیگیری نمایید. همچنین داوطلبان شرکت در پیاده روی اربعین در صورت نیاز به توضیحات بیشتر می‌توانند با نشانی تلگرامی https://t.me/arbaein_UT و یا پیامگیر واتساپ به شماره 09338397421 ارتباط برقرار کنند و با گذاشتن پیام، سؤالات خود را مطرح کنند.