اعلام زمان عرضه اولیه «نوری»

اعلام زمان عرضه اولیه «نوری»
خلاصه اخبار

مجید نوروزی معاون امور ناشران و اعضا سازمان بورس می‌گوید: آخرین تاریخی که به شرکت پتروشیمی نوری برای عرضه‌اولیه سهام داده شده تا ۱۳ تیر ماه امسال بوده، اگر نوری تا این تاریخ عرضه نشود بر اساس مقررات موجود این شرکت باید مجدد درخواست پذیرش ارائه دهد.ولی احتمالا تا پایان تیر ماه امسال شاهد یک عرضه‌اولیه دیگر در بازار سهام باشیم.

به گزارش سیگنال به نقل رادیو سهام، پتروشیمی نوری که از سال گذشته با زمزمه‌های ورود به بورس انتظار فعالان بازار را به دنبال داشته، هنوز به بازار عرضه نشده و حواشی بسیاری را به دنبال داشته است.
مجید نوروزی، معاون امور ناشران و اعضا سازمان بورس در خصوص این عرضه‌اولیه می‌گوید: با توجه به بندهای هیئت پذیرش از جمله تعیین تکلیف مطالباتی که در بین گروه‌های سهامداری وجود داشت، مقرر شد تفاضای تمدید مهلت جهت عرضه سهام شرکت پتروشیمی نوری در هیئت پذیرش مطرح شود.
وی ادامه می‌دهد: هیئت پذیرش با بررسی آخرین وضعیت اطلاعات شرکت با توجه به آن ظرفیتی که در دستورالعمل پذیرش وجود دارد که تا یک دوره دو ماهه هم امکان پذیرش وجود دارد، تا نیمه‌ اول تیر ماه امسال این مهلت را تمدید کرده تا این آخرین مهلت شرکت پتروشیمی نوری برای عرضه‌اولیه سهام باشد.
نوروزی می‌افزاید: آخرین تاریخی که به شرکت پتروشیمی نوری برای عرضه‌ اولیه سهام داده شده تا ۱۳ تیر ماه امسال بوده، اگر نوری تا این تاریخ عرضه نشود بر اساس مقررات موجود این شرکت باید مجدد درخواست پذیرش ارائه دهد و فرآیند پذیرش را طی کند، مگر اینکه دلایل بسیار قوی داشته باشد که آن هم در هیئت پذیرش باید مطرح شود و تصمیم نهایی با هیئت پذیرش است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا عرضه‌اولیه دیگری در راه است عنوان می‌کند: اینکه آیا عرضه‌اولیه سهام شرکتی در پیش است یا نه را باید با توجه به آماده‌سازی شرکت‌ها مطرح کرد، ولی احتمالا تا پایان تیر ماه امسال شاهد یک عرضه‌اولیه دیگر در بازار سهام باشیم.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات آموزش بورس به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.

برچسب‌ها