سناتور استرالیایی:”امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) به این زودی ها از بین نمی رود”

سناتور استرالیایی:”امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) به این زودی ها از بین نمی رود”

سناتور حزب لیبرال اظهار داشت که امور مالی غیرمتمرکز( DeFi ) فرصت بزرگی برای استرالیا فراهم می کند تا جایگاه خود را به عنوان “یکی از پیشتازان نوآوری” تثبیت کند.

سناتور جین هیوم وزیر امنیت اقتصادی زنان استرالیا، نماینده حزب لیبرال و ایالت ویکتوریا است . او در روز دوشنبه، 22 نوامبر، در نشست بررسی مالی استرالیا در سیدنی سخنرانی کرد. این کنفرانس در درجه اول در مورد صندوق های بازنشستگی فوق العاده و دولتی بود که هر دو سرمایه گذاری های آهسته و ثابت هستند . نظرات در مورد امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) در این زمینه بیشتر قابل توجه است.

سناتور هیوم از صنعت و دولت خواست تا بپذیرند که امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) “مد نیست” و “با احتیاط حرکت کنند، اما نه با ترس” زیرا این فناوری “به این زودی ها از بین نمی رود.”

او همچنین به ماهیت سریع این صنعت اشاره کرد:

” امور مالی غیرمتمرکز مبتنی بر فناوری بلاک چین فرصت‌های باورنکردنی را به همراه خواهد داشت ، استرالیا نباید با ترس از ناشناخته ها رها شود.”

وی در سخنانی درباره سیاست‌گذاری، خاطرنشان کرد که آینده اقتصادی استرالیا با «نوآوری» و «بهره‌گیری از فناوری» تعریف می‌شود، زیرا این کشور همچنان به بهبود از خسارات مالی ناشی از همه‌گیری کرونا ادامه می‌دهد.

منبع : کوین تلگراف

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.