اطلاعیه ناظر در خصوص عرضه اولیه فسازان در تاریخ 23 شهریور ماه

اطلاعیه ناظر در خصوص عرضه اولیه فسازان در تاریخ 23 شهریور ماه
خلاصه اخبار

طبق اطلاعیه ناظر بورس، ساعت انجام معامله نماد فسازان مشخص شد. نماد فسازان (غلتک سازان سپاهان) هم اکنون در مثبت یک درصد و حالت مجاز-محفوظ به سر می برد.

نماد فسازان که چهاردمین روز کاری خود را دنبال می کند، امروز در دقایق ابتدایی بازار صف خرید خود را با عرضه های بالا از دست داد و قیمت آن تا منفی 5 درصد نیز پیشروی کرد. نماد فسازان اکنون در 1%+ و حالت مجاز-محفوظ به سر می برد. لازم به ذکر است عنوان کنیم در حالت مجاز-محفوظ امکان معامله سهام وجود ندارد اما معاملات در سامانه ثبت می شود.

طبق اطلاعیه ناظر بورس، نماد معاملاتی شرکت غلتک سازان سپاهان (فسازان) از ساعت 12:30 آماده انجام معامله می باشد و معامله در نماد مذکور تا ساعت 12:45 ادامه خواهد داشت. لذا سهامداران تنها 15 دقیقه برای خرید یا فروش سهم زمان دارند.

نماد فسازان تاکنون بالای 90% بازدهی  را برای سهامداران خود به ثبت رسانیده است. بایستی منتظر ماند با مجاز شدن نماد در ساعت 12:30، معاملات آن چگونه پیش خواهد رفت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.