اطلاعیه ناظر درباره معاملات عرضه اولیه کویر (شرکت فولاد سپید فراب کویر) 8 آبان 1398

اطلاعیه ناظر درباره معاملات عرضه اولیه کویر (شرکت فولاد سپید فراب کویر)  8 آبان 1398
خلاصه اخبار

طبق اطلاعیه ناظر بورس ساعت انجام معامله عرضه اولیه کویر (شرکت فولاد سپید فراب کویر)مشخص شد.

نماد کویر اکنون در وضعیت مجاز-محفوظ به سر می برد. زمانی که نماد در این وضعیت قرار می گیرد امکان معامله وجود ندارد. طبق اطلاعیه ناظر، نماد معاملاتی شرکت فولاد سپید فراب کویر امروز چهارشنبه مورخ 08/08/1398 از ساعت 12:30 آماده انجام معامله خواهد بود. انجام معاملات در نماد فوق صرفا تا ساعت 13:00 ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است سهام کویر در جریان معاملات امروز کار خود را با منفی آغاز کرد اما رفته رفته به محدوده صفر تابلو نزدیک شد. تاکنون 10.82 میلیون سهم از کویر بین خریداران و فروشندگان معامله شده است و سهم در حالت مجاز-محفوظ به سر می برد. عرضه اولیه کویر تا بدین جا حدود 47% بازدهی خالص را برای سهامدارن خود به ارمغان آورده است.

برای اطلاع از عرضه اولیه های جدید، آخرین نسخه اپلیکیشن سیگنال را دانلود و با مراجعه به بخش اخبار عرضه اولیه، نوتیفیکیشن مربوط به آن را فعال کنید.
برچسب‌ها
نظرات کاربران
  • امروز ( 11 آبان ) پول هوشمند بسیاری وارد کویر شد ودر آینده نه چندان دوری سهم را در قیمت های بسیار باالا تر شاهد صف های خرید آن خواهیم بود.

    • کاملا درسته. امروز هم با اینکه صفش ریخت ولی خیلی خوب و سریع دوباره صف خرید شد. البته حجم صف خریدش کمترشده و به نظر می رسه داره به تعادل می رسه.

  • چرا با اینکه عرضه اولیه رو فعل کردم واسم نشون نمیده؟؟؟

    • واسه اعلام عرضه اولیه ها اپ مشکلی نداره، ممکنه از تاریخی که فعال کرده بودید عرضه اولیه ای نبوده باشه.

  • چرا من هرچقدر امتحان می کنم نمیشه معامله کرد و هنوز کویر مجاز محفوظه؟

    • سلام، متاسفانه ناظر بازار تا همین چند دقیقه پیش شفاف سازی در این خصوص انجام نداده بود. ساعت جدید معامله نماد کویر بین ساعت 13:20 تا 13:45 اعلام شده است