اصلاحیه اطلاعات حاصل از کنفرانس اطلاع رسانی وآوا (شرکت سرمایه گذاری آوا نوین)

اصلاحیه اطلاعات حاصل از کنفرانس اطلاع رسانی وآوا (شرکت سرمایه گذاری آوا نوین)
خلاصه اخبار

با توجه به اینکه نماد وآوا پس از تعلیق، اصلاحیه حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی خود را منتشر کرده است درصورت تایید ناظر بازگشایی خواهد شد.

همان طور که پیش تر عنوان کردیم عرضه اولیه وآوا در تاریخ 98/08/20 پس از کسب بازدهی 50 درصد برای برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی متوقف شد.

اصلاحیه اطلاعات حاصل از کنفرانس اطلاع رسانی وآوا (شرکت سرمایه گذاری آوا نوین)

شرکت سرمایه گذاری آوانوین در تاریخ 98/08/21 با انتشار گزارشی در تارنمای کدال به سوالات مطرح شده در سامانه تدان پاسخ داد. با انتشار اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی سهام آماده بازگشایی بود ولی ناظر به دلیل عدم رعایت شفافیت های لازم از سوی ناشر نماد وآوا را حداکثر تا تاریخ 1398/09/05 تعلیق کرد. همان طور که در گزارش تعلیق نماد وآوا در 22 آبان ماه اشاره کردیم اگر شرکت طی مهلت تعیین شده اطلاعات مدنظر سازمان را افشا کند نماد از حالت تعلیق خارج شده و طبق روال گذشته معاملات خود را از سر خواهد گرفت.

شرکت سرمایه گذاری آوا نوین پیرو تعلیق صورت گرفته اصلاحیه ی کنفرانس اطلاع رسانی خود را دیروز منتشر کرد. در صورتی که تمایل دارد نسخه ابتدایی اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی را مطالعه کنید لطفا به مقاله بازگشایی نماد وآوا پس از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی رجوع کنید.

در گزارش جدید (اصلاحیه) عنوان شده است که شرکت سرمایه گذاری آوا نوین چون 1 درصد از سهام شرکت کشاورزی کوثر را در اختیار دارد هیچ گونه نقشی در اعمال مدیریت و نفوذ در در شرکت یاد شده ندارد. لذا امکان اخذ اطلاعات مطابق با سوالات مطرح شده در خصوص شرکت سرایه گذاری کشاورزی کوثر وجود ندارد. همچنین شرکت عنوان کرد سوالات مطرح شده در خصوص شرکت مرغ مادر دیزباد، کشت و صنعت اشراق، مرغ اجداد زربال و شرکت های دیگر بایستی توسط مدیران آن شرکت ها پاسخ داده شود و در حیطه ی مسئولیت مدیران و اعضا هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری آوا نوین نمی باشد. در خصوص برنامه افزایش سرمایه شرکت هم شفاف سازی کرد که گزارش توجیهی افزایش سرمایه در حال نهایی شدن می باشد و ظرف چند روز آینده فرم پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده از طریق سامانه کدال به اطلاع سهامداران محترم خواهد رسید.

در صورت تمایل می توانید با دانلود فایل زیر به نسخه اصلی اصلاحیه ی اطلاعات حاصل از کنفرانس اطلاع رسانی شرکت دسترسی پیدا کنید:

پاسخ اطلاعیه کنفرانس اطلاع رسانی وآوا (PDF)

با توجه به اینکه نماد وآوا اصلاحیه کنفرانس اطلاع رسانی خود را برگزار کرده است درصورت تایید ناظر بازگشایی خواهد شد. همان طور که پیش تر هم گفته شد سهم ها پس از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی از طریق حراج ناپیوسته و با اعمال یک مرحله پیش گشایش 30 دقیقه ای آماده انجام معامله خواهند شد. قیمت کشف شده در حراج ناپیوسته مبنای قیمت در دوره حراج پیوسته خواهد بود و در ادامه ی معاملات بر مبنای این قیمت نوسان خواهند کرد.

در انتها لازم است در خصوص به تعادل رسیدن عرضه اولیه وآوا عنوان کنیم که پیش بینی بازدهی عرضه های اولیه کار بسیار دشواری است و به عوامل بسیار متعددی بستگی دارد. اما حجم معاملات عرضه اولیه وآوا در روزهای گذشته حاکی از آن است که به تعادل رسیدن این سهم در روزهای آینده به دور از انتظار نیست.

برای اطلاع از عرضه اولیه های جدید، آخرین نسخه اپلیکیشن سیگنال را دانلود و با مراجعه به بخش عرضه اولیه در قسمت سهام نوتیفیکیشن مربوط به آن را فعال کنید.
برچسب‌ها
نظرات کاربران
  • سلام
    میشه در مورد به تعادل رسیدن عرضه بیشتر توضیح بدین به چه معناست؟

    • سلام عرضه های اولیه معمولا در روزهای ابتدایی با صف خرید همراه هستند. منظور از به تعادل رسیدن عرضه اولیه، ریزش صف خرید و متعادل شدن آن می باشد.