اسکوئر به‌دنبال ایجاد یک سیستم غیرمتمرکز برای استخراج بیت کوین است

اسکوئر به‌دنبال ایجاد یک سیستم غیرمتمرکز برای استخراج بیت کوین است

به گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال،

جک دورسی (Jack Dorsey)، مدیرعامل توییتر می‌خواهد یک سیستم واحد ایجاد کند که امکان دسترسی به استخراج بیت کوین را ساده‌تر کند و زمینه تمرکززدایی بیشتر شبکه این ارز دیجیتال را فراهم کند.

 به گزارش کوین‌تلگراف، جک دورسی معتقد است که اپلیکیشن خدمات مالی آمریکایی اسکوئر (Square)، به‌زودی تحقیقات درباره الزامات فنی برای ایجاد یک سیستم منبع باز استخراج بیت کوین را آغاز می‌کند. جک دورسی در چند توییت، درباره هدف خود برای دنبال کردن یک رویکرد مشارکتی توضیح داده است که چطور می‌توان روند استخراج بیت کوین را بیشتر از قبل غیرمتمرکز کرد.

او می‌گوید:

اسکوئر درنظر دارد یک سیستم استخراج بیت کوین منبع باز با سیستم‌های سخت‌افزاری سفارشی‌سازی‌شده (سیلیکون سفارشی) ایجاد کند که برای افراد و کسب‌وکارهای مختلف در سراسر جهان در دسترس باشد. هرچقدر که این [سیستم] غیرمتمرکزتر شود، شبکه بیت کوین نیز انعطاف‌پذیرتر می‌شود.

دورسی اعتقاد دارد که غیرمتمرکزتر شدن شبکه بیت کوین، برای امنیت بیشتر تراکنش‌ها «پس از استخراج آخرین بیت کوین» حیاتی خواهد بود. علاوه‌بر‌این، سیستم اسکوئر قصد دارد با نوآوری در بحث سیلیکون، نرم‌افزار و یکپارچه‌سازی، راهکارهایی را برای استخراج کم‌مصرف بیت کوین ارائه کند.

این سیستم توسط جسی دوروگوسکر (Jesse Dorogusker)، مدیر سخت‌افزار اسکوئر اداره خواهد شد. او پیش از این به راه‌اندازی کیف پول سخت‌افزاری اسکوئر و خدمات امانی کمک کرده بود. به گفته دورسی، این شرکت سیستم استخراج خود را به دنبال یک رویکرد مشارکتی مشابه ایجاد می‌کند که قبلا، کیف پول سخت‌افزاری بیت کوین نیمه امانی را توسعه می‌داد.

اعلام این خبر همچنین باعث شد تا مشکلاتی که پیرامون موضوع کمبود سیلیکون و ادغام عمودی وجود دارد، مورد توجه قرار بگیرد. برای اینکه پروژه به موفقیت برسد، این مشکلات باید برطرف شوند. جک دورسی همچنین برنامه‌ خود برای ایجاد یک سیستم واحد را به اشتراک گذاشت؛ سیستمی که بتواند دسترسی به استخراج بیت کوین را بهبود بخشد.

استخراج کردن در دسترس همه نیست. استخراج بیت کوین باید مثل اتصال تجهیزات به منبع انرژی آسان باشد. امروزه انگیزه کافی برای افراد وجود ندارد تا بر پیچیدگی‌های راه‌اندازی ماینر برای خودشان غلبه کنند.

چک دورسی یکی از میلیاردرهای آمریکایی است که از طریق ایجاد مشاغل مبتکرانه مختلف، از اجتماع بیت کوین حمایت می‌کند. آخرین کاری که دورسی انجام‌داده، راه‌اندازی سیستم پرداخت از طریق ارز دیجیتال در توییتر بوده است.

سیستم پرداخت با ارز دیجیتال در توییتر به کاربران این پلتفرم شبکه اجتماعی اجازه می‌دهد تا با اتصال به اپلیکیشن‌های ثالث مثل کش اپ (Cash App) و ونمو (Venmo)، پول را از سایر کاربران این پلتفرم دریافت کنند.

به گفته استر کرافورد (Esther Crawford )، مدیر محصولات توییتر، ‌این ویژگی جدید، دسترسی را به مسیرهای مختلف برای دریافت پول ارائه می‌کند:

ارزهای دیجیتال که افراد بیشتری را به مشارکت در این اقتصاد تشویق می‌کند و به مردم کمک می‌کند تا پول را با کمترین مشکل از پشت مرزها برای یکدیگر ارسال کنند. به ما کمک کنید که به آنجا برسیم.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
نظرات کاربران