اسپاتیفای بخش پرداخت خود را به کمک رمزارزها گسترش خواهد داد

اسپاتیفای بخش پرداخت خود را به کمک رمزارزها گسترش خواهد داد

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

آگهی استخدام شرکت اسپاتیفای گسترش فعالیت این شرکت در صنعت رمزارزی را نشان می‌دهد

اسپاتیفای(Spotify)؛ یکی از بزرگترین پلتفرم‌های انتشار موسیقی جهان قصد دارد افرادی را استخدام کند که سابقه‌ی فعالیت در صنعت رمزارزی را دارا هستند.

آگهی استخدام اخیر شرکت اسپاتیفای نشان می‌دهد که این شرکت قصد دارد یک مدیر برجسته را در بخش استراتژی پرداخت و نو‌آوری خود استخدام کند. شرکت اسپاتیفای در روز چهارشنبه آگهی استخدام خود را در لینکدین(LinkedIn) منتشر کرده است.

انتظار می‌رود که موقعیت جدید شغلی در تعریف و پیاده‌سازی استراتژی پرداخت شرکت اسپاتیفای و همچنین پیشبرد مشارکت این شرکت در انجمن دیم(Diem) فیسبوک نقش مهمی را ایفاء خواهد کرد. اسپاتیفای در این جایگاه شغلی بر روی طیف وسیع‌تری از ابزارهای پرداخت در صنعت رمزارزی متمرکز خواهد شد که ارزهای دیجیتالی بانک‌های مرکزی(CBDCs) را شامل می‌گردد.

«فردی که این جایگاه شغلی را در اختیار خواهد گرفت، فرصت‌های جدید و نو‌آوری در اکوسیستم نوظهور مبتنی بر فن‌آوری دفتر کل توزیع شده، بلاکچین، رمزارزها، رمزارزهای پایدار، ارزهای دیجیتالی بانک‌های مرکزی و دیگر دارایی‌های دیجیتالی را بررسی خواهد کرد.»

اسپاتیفای اعلام کرده است که عضو جدید در دفتر این شرکت واقع در استکهلم انگلیس فعالیت خود را آغاز خواهد کرد اما باید به‌طور مکرر در میان دفاتر این شرکت نقل مکان کند.

آمادگی برای استفاده از لیبرا

اسپاتیفای یکی از نخستین اعضاء انجمن دیم(انجمن لیبرا سابق) محسوب می‌گردد که رسماً در سال 2019 میلادی و در شهر ژنو(Geneva) تاسیس شده است. اسپاتیفای برخلاف پی‌پل و مسترکارت پس از مواجهه با موانع قانون‌گذاری پروژه‌ی رمزارزی فیسبوک را ترک نکرده است. به‌نظر می‌رسد که جایگاه جدید شغلی اسپاتیفای نقش مهمی را در آمادگی این شرکت برای استفاده از پروژه‌ی رمزارزی لیبرا ایفاء خواهد کرد.

نظر شما نسبت به آگهی جدید استخدام شرکت اسپاتیفای که به گسترش ابزارهای پرداخت این شرکت اشاره دارد چیست؟ آیا در طول زمان شرکت‌های بیشتری رمزارزها را به عنوان روش پرداخت مورد بررسی قرار خواهند داد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.