استقبال اتکا از خدمات بانک قرض الحسنه رسالت

استقبال اتکا از خدمات بانک قرض الحسنه رسالت
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از ایبنا، محمدحسین حسین‌زاده مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت در نشستی با عیسی رضایی مدیرعامل و جمعی از مدیران سازمان اتکا به تشریح خدمات بانک پرداخت.حسین‌زاده با اشاره به مدل بانکداری اجتماعی و ارائه خدمات غیرحضوری گفت: در بانک قرض‌الحسنه رسالت زیرساخت‌های بانکداری بدون شعبه مهیا است وتا سال ۱۴۰۰ […]

به گزارش سیگنال به نقل از ایبنا، محمدحسین حسین‌زاده مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت در نشستی با عیسی رضایی مدیرعامل و جمعی از مدیران سازمان اتکا به تشریح خدمات بانک پرداخت.
حسین‌زاده با اشاره به مدل بانکداری اجتماعی و ارائه خدمات غیرحضوری گفت: در بانک قرض‌الحسنه رسالت زیرساخت‌های بانکداری بدون شعبه مهیا است وتا سال ۱۴۰۰ این مدل بانکداری در سراسر کشور عملیاتی می‌شود.
در ادامه عیسی رضایی مدیرعامل سازمان اتکا با استقبال از خدمات بانک قرض‌الحسنه رسالت خواستار گسترش همکاری دو مجموعه شد. گفتنی است در این دیدار مهدی یزدچی نایب رییس هیات مدیره و اباذرهوشمندی مدیرگروه ایثار بانکداری اجتماعی بانک قرض‌الحسنه رسالت نیز حضور داشتند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها