استفاده از همه ظرفیت‌ها برای حمایت از بخش کشاورزی

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای حمایت از بخش کشاورزی

به گزارش سیگنال به نقل از ایبنا،

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان قزوین، خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی در سفر یک روزه به استان قزوین و در نشست بررسی راهکارهای حمایت از خرید کشمش در مجموعه باغستان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اعلام کرد: از همه ظرفیت ها برای حمایت مالی از بخش کشاورزی و تحقق جهش تولید در این بخش استفاده می کنیم.

خدارحمی در این جلسه که با حضور جمالی پور استاندار قزوین، طهماسبی معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ، رجب رحمانی نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، ضمن اشاره به حمایت بانک کشاورزی از تولید محصولات کشاورزی در راستای اشتغال زایی تصریح کرد: بانک کشاورزی در راستای کمک به مشکلات کشاورزان و صادرکنندگان آماده همکاری با آنان است.

وی در ادامه افزود: با تامین نقدینگی، امسال پول گندم کشاورزان به روز پرداخت شد و با تامین نقدینگی مشکل سایر کشاورزان در سایر محصولات کشاورری نیز حل می شود. مدیرعامل بانک کشاورزی در ادامه سخنان خود اعلام کرد: برای خرید کشمش نیز آمادگی داریم با حضور فعال بخش خصوصی به این موضوع کمک کنیم و امسال برای صادرات اعتبارات خاصی درنظر گرفته شده که می توان از این‌ محل برای حمایت از بخش خصوصی در زمینه خرید محصولات کشاورزی وارد شد.

<!– wp:signal/reference-block {"text":"برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.”,”typeItem”:”bank”} /–>