استخر ماینینگ ویا‌بی‌تی‌سی سرویس «استخراج ابری» خود را راه‌اندازی کرد

استخر ماینینگ ویا‌بی‌تی‌سی سرویس «استخراج ابری» خود را راه‌اندازی کرد

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

راه‌اندازی سرویس استخراج ابری در استخر ویا‌بی‌تی‌سی

استخر ماینینگ ویا‌بی‌تی‌سی(ViaBTC) که امروزه یکی از بزرگترین استخر‌های استخراج رمزارز محسوب می‌گردد، سرویس جدید استخراج ابری خود را راه‌اندازی کرده است. کاربران این استخر از سراسر جهان قادر خواهند بود قرارداد‌های استخراج ابری بیت کوین و اتریوم را با استفاده از رمزارزهای یو‌اس‌دی‌تی(USDT)، بیت کوین(BTC)، بیت کوین کش(BCH)، اتریوم(ETH) و یا لایت کوین(LTC) خریداری کنند.

سرویس استخراج ابری استخر ویا‌بی‌تی‌سی

ویا‌بی‌تی‌سی برای ارائه‌ی هش‌ریت پایدار و ثابت تجهیزات استخراج پیشرفته‌ای را در مراکز داده‌ی متعددی راه‌اندازی خواهد کرد. در این سرویس پیشنهادی که تا یکم دسامبر ادامه خواه یافت، ظرفیت 17 پتاهش برثانیه(PH/s) برای بیت کوین و 44 گیگاهش برثانیه(GH/s) برای اتریوم در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. در نخستین مرحله، حداقل میزان سفارش خرید 1 تراهش بر ثانیه برای بیت کوین و 1 مگاهش برثانیه برای اتریوم اعلام شده است.

ادی جیانگ(Eddie Jiang)؛ یکی از مدیران استخر ویا‌بی‌تی‌سی اظهار داشت:

ما با راه‌اندازی سرویس استخراج ابری خود، آستانه‌ی لازم برای فعالیت در صنعت استخراج را کاهش داده‌ایم. اگرچه و با گذشت زمان، سرمایه‌گذاران حقوقی بیشتری با راه‌اندازی استخر‌های بزرگ ماینینگ، فعالیت خود را در صنعت استخراج رمزارز آغاز می‌کنند. ماینر‌های خُرد همچنان می‌توانند از مزایای خرید قرارداد‌های استخراج ابری بهره‌مند گردند. Eddie Jiang

سرویس استخراج ابری امکان مشارکت افراد بیشتری را در صنعت استخراج رمزارز فرآهم می‌کند. این نوع سرویس برخی از مشکلات ماینر‌ها همانند نصب و راه‌اندازی تجهیزات استخراج رمزارز، هزینه‌ی بالای خرید تجهیزات ماینینگ و نرخ بالای برق مصرفی در برخی از نقاط جهان را مرتفع می‌سازد.

کاهش ریسک فعالیت در صنعت استخراج رمزارز

استخر ویا‌بی‌تی‌سی برای مدت نسبتاً طولانی در صنعت استخراج رمزارز فعالیت دارد و در این مدت اعتبار مناسبی را نیز به‌دست آورده است. ویا‌بی‌تی‌سی همچنین ریسک نقص در تجهیزات استخراج رمزارز و یا حتی در مقیاس وسیع‌تر ریسک توقف فعالیت مزارع ماینینگ را خود برعهده دارد و در نتیجه حوادث احتمالی بر قرارداد‌های استخراج ابری تاثیر‌گذار نخواهد بود. بعلاوه، پیش‌پرداخت هزینه‌ی برق مصرفی در قرارداد پیشنهادی الزامی نیست و در نتیجه مشتریان این شرکت قادر خواهند بود با منابع محدود خود هش‌ریت بیشتری را خریداری کنند.

ویا‌بی‌تی‌سی برای تشویق کاربران به مشارکت در طرح پیشنهادی خود، پاداش معرفی کاربر جدید و اعمال تخفیف در مدت زمان محدود را پیشنهاد می‌کند. این استخر در آینده امکان مبادله‌ی قرارداد‌های استخراج ابرای را نیز فرآهم خواهد کرد، در نتیجه کاربران قادر خواهند بود تا قرارداد‌های استخراج ابری خود را در بازار ثانویه مبادله کنند.

ویا‌بی‌تی‌سی محدودیتی را برای خرید این قراردادها اعلام نکرده است و در حقیقت کاربران ایرانی این استخر نیز قادر هستند تا قرارداد‌های استخراج ابری را خریداری کنند.

استخر ویا‌بی‌تی‌سی هم‌اکنون پنجمین استخر بزرگ استخراج بیت کوین و همچنین بزرگترین استخر استخراج بیت کوین کش در جهان محسوب می‌شود. این استخر از مُدل پرداخت PPS+ برای توزیع رمزارزهای حاصل از استخراج در میان ماینرها استفاده می‌کند که یک روش پایدار و مناسب توزیع محسوب می‌گردد. بر اساس گزارش کوینیت، این استخر در ماه می از راه‌اندازی سرویس‌های جدید خبر داده است.

نظر شما نسبت به سرویس استخراج ابری استخر ویا‌بی‌تی‌سی چیست؟ آیا سرویس استخراج ابری برای افراد علاقه‌مند به صنعت ماینینگ که با مهارت‌های فنی مورد نیاز در این حوزه آشنایی ندارند، گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌گردد؟ آیا اعتبار استخر ویا‌بی‌تی‌سی توجه کاربران را به سرویس‌های ابری استخراج جلب خواهد کرد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما در میان بگذارید.

<!– wp:signal/reference-block {"text":"برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.”,”typeItem”:”crypto”} /–>