استخراج کننده بیت کوین،TeraWulf،از طریق فروش سهام و استقراض 200 میلیون دلار جمع آوری می کند

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی،

شرکت TeraWulf یک شرکت استخراج بیت کوین با نگرش زیست محیطی روز پنجشنبه اعلام کرد که از طریق فروش سهام و استقراض ، 200 میلیون دلار از سرمایه گذاران نهادی و فردی جمع آوری کرده است.

پل پراگر، مدیرعامل این شرکت در بیانیه‌ای گفت: «توانایی TeraWulf برای جمع آوری سرمایه خصوصی بر جذابیت ارائه یک الگوی جدید برای استخراج ارزهای دیجیتال به بازارهای عمومی تاکید می‌کند.

این استخراج کننده که انتظار دارد بیت کوین را با انرژی هسته ای، آبی و خورشیدی استخراج کند، از این سرمایه برای دستیابی به قدرت استخراج 6 اگزاهش در ثانیه تا نیمه دوم سال 2022 استفاده خواهد کرد.

تامین مالی شامل حدود 123.5 میلیون دلار در قالب وام سه ساله و قراردادهای اشتراک با سرمایه گذاران برای خرید سهام عادی تازه منتشر شده شرکت به مبلغ 76.5 میلیون دلار است.

بانک سرمایه گذاری Moelis به عنوان یک placement agent(مسئول یافتن کسانی که علاقه مند به سرمایه گذاری در شرکت هستند) انحصاری برای تامین مالی از طریق فروش سهام و استقراض TeraWulf عمل کرد.

TeraWulf در 25 ژوئن(4تیر) اعلام کرد که با Ikonics (IKNX) که در نزدک لیست شده ادغام خواهد شد تا عرضه عمومی و تحت نماد “WULF” معامله شود. استخراج کننده روز پنجشنبه گفت که انتظار می رود این توافق در طول هفته 13 دسامبر(22آذر) تکمیل شود.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.

منبع:coindesk

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.