از بازار طلا چه خبر: افزایش اونس جهانی پس از انتشار آمارهای ناامیدکننده اقتصادی آمریکا

از بازار طلا چه خبر: افزایش اونس جهانی پس از انتشار آمارهای ناامیدکننده اقتصادی آمریکا
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از اتحادیه طلا، قیمت طلا در بازارهای جهانی پس از اعلام آمارهای ناامید کننده اقتصادی در آمریکا با افزایش روبرو شده است. تازه ترین آمارهای منتشر شده در آمریکا نشانگر وضعیت ناامید کننده خرده فروشی در این کشور است. انتشار این آمارها موجب تشدید نگرانی ها درباره وضعیت اقتصادی […]

به گزارش سیگنال به نقل از اتحادیه طلا، قیمت طلا در بازارهای جهانی پس از اعلام آمارهای ناامید کننده اقتصادی در آمریکا با افزایش روبرو شده است.

تازه ترین آمارهای منتشر شده در آمریکا نشانگر وضعیت ناامید کننده خرده فروشی در این کشور است. انتشار این آمارها موجب تشدید نگرانی ها درباره وضعیت اقتصادی آمریکا و تبعات منفی جنگ تجاری با چین شده است.

قیمت هر اونس طلا امروز پنجشنبه با 0.1 درصد افزایش به بیش از 1490 دلار رسیده است.

شاخص سهام آسیا نیز تحت تاثیر آمارهای نگران کننده اقتصادی در آمریکا با کاهش روبرو شده است. کاهش خرده فروشی در آمریکا در سپتامبر برای نخستین بار در 7 ماه اخیر نگرانی های زیادی را درباره افت رشد اقتصادی این کشور به وجود آورده است.

به نظر می رسد این آمارهای نگران کننده، زمینه لازم برای کاهش مجدد نرخ بهره فدرال رزرو در نشست اکتبر را فراهم خواهد کرد.

سرمایه گذاران بین المللی منتظر روشن شدن وضعیت مذاکرات تجاری آمریکا و چین هستند. از سوی دیگر نشست دو روزه رهبران اروپایی برای مذاکره درباره توافق برگزیت نیز از امروز پنجشنبه آغاز خواهد شد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای طلا و سکه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها