اروپا به‌دنبال محدودکردن تبلیغات ارزهای دیجیتال در اینستاگرام، توییتر، یوتیوب و…

اروپا به‌دنبال محدودکردن تبلیغات ارزهای دیجیتال در اینستاگرام، توییتر، یوتیوب و…
خلاصه اخبار

فهرست عناوینسازمان حمایت از مصرف‌کنندگان اروپا (BEUC)، نهاد هماهنگ‌کننده 46 سازمان مستقل حمایت از مصرف‌کننده در 32 کشور، با انتشار سندی 20 صفحه‌ای اعلام کرد که کاربران به‌طور کامل از خطرات مرتبط با ارزهای دیجیتال آگاه نیستند. این سند با اشاره به قوانین فیس‌بوک که تبلیغ پلتفرم‌های مالی بدون مجوز را ممنوع می‌کند، می‌گوید: «اینستاگرام، […]

سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان اروپا (BEUC)، نهاد هماهنگ‌کننده 46 سازمان مستقل حمایت از مصرف‌کننده در 32 کشور، با انتشار سندی 20 صفحه‌ای اعلام کرد که کاربران به‌طور کامل از خطرات مرتبط با ارزهای دیجیتال آگاه نیستند. این سند با اشاره به قوانین فیس‌بوک که تبلیغ پلتفرم‌های مالی بدون مجوز را ممنوع می‌کند، می‌گوید: «اینستاگرام، توییتر، یوتیوب و تیک تاک مسئول تبلیغات گمراه‌کننده ارزهای دیجیتال توسط بخش تبلیغات خود و اینفلوئنسرها هستند. این یک رویه تجاری ناعادلانه است که مصرف‌کنندگان را در معرض ضرر مقادیر قابل‌توجه پول قرار می‌دهد». این سازمان از «شبکه همکاری برای حمایت از مصرف‌کنندگان» اروپا می‌خواهد تا شبکه‌های اجتماعی را مجبور به وضع قوانین سخت‌تری در بخش تبلیغات خود، به‌ویژه ممنوعیت تبلیغ پروژه‌های ارز دیجیتال توسط اینفلوئنسرها کند.

مرجع: ارز دیجیتال