ارزش کل سرمایه‌های قفل‌شده در آربیتروم ۲۲ درصد رشد کرده است

ارزش کل سرمایه‌های قفل‌شده در آربیتروم ۲۲ درصد رشد کرده است

داده‌های موجود نشان می‌دهد که ارزش کل سرمایه قفل‌شده در پروتکل‌های غیرمتمرکز موجود در راهکار لایه دوم آربیتروم افزایش یافته است. این شاخص تنها در ۷ روز گذشته ۲۲ درصد افزایش یافته و آربیتروم را به چهارمین شبکه بزرگ صنعت ارزهای دیجیتال از نظر ارزش کل سرمایه قفل‌شده تبدیل کرده است.

به‌عبارت دقیق‌تر، ارزش کل سرمایه قفل‌شده آربتیروم هم‌اکنون به ۲.۱۸ میلیارد دلار رسیده است و بعد از اتریوم، ترون و بی‌ان‌بی چین بزرگ‌ترین شبکه بازار محسوب می‌شود. گفتنی است که ۴.۴۳ درصد از کل ارزش سرمایه قفل‌شده موجود در تمام بلاک چین‌ها در آربتیروم قرار دارد.

صرافی‌های غیرمتمرکز جی‌ام‌ایکس (GMX) و یونی‌سواپ به‌ترتیب با ۵۰۲ و ۲۹۲ میلیون دلار بیشترین ارزش سرمایه قفل‌شده در آربیتروم را به خود اختصاص داده‌اند. نکته جالب این است که حجم معاملات یونی‌سواپ در آربیتروم در هفته گذشته ۶۰ درصد افزایش یافته است.

رشد ارزش کل سرمایه قفل‌شده آربیتروم احتمالاً تا حد زیادی به ایردراپ توکن آربیتروم در ۲۳ مارس (۳ فروردین) مربوط بوده است. توکن آربیتروم خود ابزار حاکمیتی این پروتکل محسوب می‌شود و ۱۱.۲۶ درصد از کل عرضه آن بین کاربران توزیع شده است. علاوه بر این، ۱.۱۳ درصد از عرضه کل این ارز دیجیتال نیز به سازمان‌های غیرمتمرکز و خودگردانی اختصاص یافته است که به ساخت اپلیکیشن‌های مختلف در آربیتروم کمک کرده‌اند.

 قیمت آربیتروم نیز هم‌اکنون در محدوده ۱.۲۶ دلار قرار دارد و ارزش بازاری آن به ۱.۶۰ میلیارد دلار می‌رسد. این ارز دیجیتال ۳۷امین ارز دیجیتال بزرگ بازار محسوب می‌شود و قیمت آن در ۷ روز گذشته ۸۹ درصد کاهش یافته است.

منبع: Cryptopotato

برچسب‌ها