ارزش دلاری تراکنش‌های بیت کوین به ۱۵۱,۰۰۰ دلار در هر تراکنش رسید

ارزش دلاری تراکنش‌های بیت کوین به ۱۵۱,۰۰۰ دلار در هر تراکنش رسید
به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

میانگین ارزش معاملات بیت کوین افزایش قابل توجهی داشته است. از تیرماه، میانگین ارزش تراکنش‌ها در شبکه بیت کوین افزایشی بالغ بر ۵۰۰ درصد داشته است. میانگین ارزش دلاری تراکنش‌های بیت کوین از ۲۵,۰۰۰ دلار در هر تراکنش به ۱۵۱,۰۰۰ دلار رسیده است.

افزایش ارزش دلاری معاملات بیت کوین

این اطلاعات توسط پلتفرم تحلیلی Bitinfochart ارائه شده است. نمودار زیر میانگین ارزش تراکنش‌ها در شبکه بیت کوین را نشان می‌دهد. مطابق آن، اخیرا شاهد رشد قابل توجه در ارزش معاملات اولین رمز ارز بازار بوده‌ایم. تنها در ۴۸ ساعت گذشته، میانگین ارزش دلاری معاملات بیت کوین تقریبا ۵۰,۰۰۰ دلار افزایش یافته است.

ارزش معاملات بیت کوین

دلیل این افزایش چیست؟

پارامترهای زیادی در این اتفاق دخیل هستند. یکی از آنها، خرید بیت کوین توسط نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران حقوقی و نهادی است. اطلاعات موجود نشان می‌دهد که بسیاری از شرکت‌های سرمایه‌گذاری اقدام به خرید و یا اضافه کردن بیت کوین به پرتفوی سرمایه‌گذاری خود کرده‌اند. از طرف دیگر، نهنگ‌های بازار نیز در این روزها، بیت کوین بیشتری خریداری می‌کنند. ورود این سرمایه‌داران بزرگ، میانگین ارزش معاملات بیت کوین را افزایش خواهد داد. برای مثال شرکت گری اسکیل در یک ماه گذشته ۲.۴ درصد از بیت کوین های موجود را خریداری کرده است. این شرکت تا این لحظه بیش از ۴۵۰,۰۰۰ بیت کوین خریداری کرده است.

هر هفته ۵۷.۸ میلیون دلار سرمایه سازمانی وارد بیت کوین می شود!

نکته جالب در این زمینه این است که تعداد آدرس جدید در شبکه بیت کوین افزایش چشمگیری نداشته است. مطابق اطلاعات منتشر شده در این وبسایت تحلیلی، تعداد آدرس‌های فعال جدید بیت کوین از تیرماه، از ۶۵۰,۰۰۰ آدرس یه ۹۷۰,۰۰۰ آدرس افزایش یافته است. این نکته نشان می‌دهد که افزایش میانگین ارزش معاملات بیت کوین به دلیل ورود سرمایه‌گذاران جدید به این شبکه نیست. بلکه این افزایش در افزایش فعالیت فعالان فعلی بازار دارد.

قیمت بیت کوین از تیر ماه تا کنون

به طور کلی قیمت بیت کوین از تیرماه روند صعودی داشته است. قیمت آن در این مدت بین ۹,۰۰۰ دلار و ۱۲,۰۰۰ دلار در نوسان بوده است. علی رغم افزایش قابل توجه در ارزش معاملات بیت کوین، قیمت این ارز دیجیتال افزایش چشمگیری نداشته است.

ارزش معاملات بیت کوین

مجموع این اتفاق‌ها جو مثبتی را در بازار ایجاد کرده است به طوریکه شب گذشته سرانجام بیت کوین موفق به شکست سطح ۱۲,۰۰۰ دلار شد. روند کلی بازار مثبت است و بسیاری از تحلیلگران روند بازار را صعودی ارزیابی می‌کنند. وضعیت کنونی اقتصاد جهان و حکمفرمایی رکود بر اقتصاد جهان، این تحلیل را تقویت می‌کند. باید دید قیمت بیت کوین می‌تواند بالای مقاومت ۱۲,۰۰۰ دلار تثبیت شود؟ به هر حال افزایش ارزش معاملات بیت کوین به معنی ورود و خرید پول هوشمند در این رمز ارز است.