ارزش بازار ۱ تریلیون دلاری برای بیت کوین تا سال ۲۰۲۵ کاملاً توجیه‌پذیر است

ارزش بازار ۱ تریلیون دلاری برای بیت کوین تا سال ۲۰۲۵ کاملاً توجیه‌پذیر است
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از کوینیت، روند صعودی سهمی‌وار برای تداوم رشد بیت کوین ضرورت ندارد شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری بلاکچین Byte Tree در هفته‌ی گذشته پیش‌بینی کرد که بیت کوین حتی با رشد تدریجی قیمت نیز می‌تواند به سطوح بالایی از موفقیت برسد. این شرکت اعلام کرد که «نرخ رشد می‌تواند برای مدت […]

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

روند صعودی سهمی‌وار برای تداوم رشد بیت کوین ضرورت ندارد

شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری بلاکچین Byte Tree در هفته‌ی گذشته پیش‌بینی کرد که بیت کوین حتی با رشد تدریجی قیمت نیز می‌تواند به سطوح بالایی از موفقیت برسد.

این شرکت اعلام کرد که «نرخ رشد می‌تواند برای مدت طولانی ادامه یابد اما در نهایت با بالغ شدن بازار ناگزیر شیب افزایش قیمت کاهش می‌یابد. در نتیجه‌ی روند اشاره شده بیت کوین تا سال ۲۰۲۰ در سطح ۱۰ هزار دلاری باقی خواهد ماند، سپس پیش از فوریه ۲۰۲۲ به سطح ۲۰ هزار دلار افزایش خواهد یافت و تا می ۲۰۲۳ نیز به سطح ۴۰ هزار دلار می‌رسد.»

در گزارشات بایت‌تری آمده است:

«به خاطر داشته باشید که چهار برابر شدن قیمت ۱۸ میلیون بیت کوین منتشر شده به معنای خلق نیم تریلیون دلار ثروت است. این «سناریو» بسیار محتمل است و بیت کوین می‌تواند تا سال ۲۰۲۵ به ارزش بازار ۱ تریلیون دلار برسد. در نتیجه، احتمالا ثروت قابل توجهی نسبت به گذشته ایجاد خواهد شد. Byte Tree»

این تحلیل در زمانی ارائه می‌شود که قیمت بیت کوین نسبت به دلار در آخرین روند صعودی به سطح ۱۳,۸۰۰ دلار رسیده است و پس از اصلاح قیمتی به سطح ۹۳۵۰ دلار در هفته‌ی گذشته رسید. هم‌اکنون قیمت بیت کوین پس از بازیابی در سطح ۱۰,۴۰۰ دلار مبادله می‌گردد.

صعود بازار تکنولوژی متاثر از نفوذ اینترنت

Byte Tree اعلام کرد که نرخ بازدهی سالیانه بیت کوین ۲۱۲ درصد است. همچنین افزود، تداوم دائمی این روند غیر ممکن به‌نظر می‌رسد.

با این وجود، آهسته شدن روند صعودی بیت کوین به معنای ارائه سیگنال نزولی نیست و این حقیقت برای دیگر دارایی‌های رمزارزی نیز صادق است.

این شرکت در تحلیل ارائه شده نتیجه‌گیری می‌کند:

«شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید که روند‌های سهمی‌وار و تند برای مدت زمان نامحدودی تداوم داشته باشد. اما می‌توانید انتظار داشته باشید که ارزش دارایی‌های معتبر هر ساله افزایش یابد. چنانچه به این گفته شک دارید، بازار‌های پیشگام در تکنولوژی را بررسی کنید. این بازارها با گذشت زمان موفقیت بیشتری بدست می‌آورند. رشد آن‌ها به دلیل قدرت نفوذ اینترنت است؛ فاکتوری که بیت کوین در سال‌های آینده از آن منتفع خواهد شد. Byte Tree»

پیش‌بینی سطح قیمت ۴۰ هزار دلاری برای بیت کوین یقینا در مقایسه با دیگر پیش‌بینی‌ها واقع گرایانه و معتدل است. بر اساس گزارش کوینیت، جان مک‌آفی(John McAfee)، پیش‌بینی کرد که بیت کوین تا سال ۲۰۲۱ به سطح قیمت ۱ میلیون دلار برسد. تیم درپر(Tim Draper) معتقد است بیت کوین یکی از امن‌ترین روش‌های ذخیره و نگه‌داری دارایی‌ها است و می‌تواند تا سال ۲۰۲۳ به قیمت ۲۵۰ هزار دلار برسد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.