ارزش بازار “وپترو” افزایشی بود

ارزش بازار “وپترو” افزایشی بود
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، با افزایش یک هزار و ۳۳۶ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال به ۸ هزار و ۹۴۹ میلیارد و ۸۸۵ میلیون ریال رسید.  شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی با سرمایه یک هزار و […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، با افزایش یک هزار و ۳۳۶ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال به ۸ هزار و ۹۴۹ میلیارد و ۸۸۵ میلیون ریال رسید. 
 شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی با سرمایه یک هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۴۳۹ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۷ هزار و ۶۱۳ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۹۴ میلیارد و ۱۷۵ میلیون ریال به یک هزار و ۳۴۵ میلیارد و ۶۹۹ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی نیز با افزایش یک هزار و ۳۳۶ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال معادل ۸ هزار و ۹۴۹ میلیارد و ۸۸۵ میلیون ریال محاسبه شد.

وپترو” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۹۴ میلیارد و ۱۷۵ میلیون ریال به مبلغ ۱۰۰ میلیارد و ۱۱۱ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۵ میلیارد و ۹۳۶ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی طی دوره یک ماهه منتهی به آذر ماه خریدار سهام هیچ شرکت بورسی نبود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها